PiperBill Startet 5.Juli.2018 Link til dette innlegget Startet 5.Juli.2018 (redigert) Jeg er egentlig en rolig og tilbakeholdent fyr med en veldig lang lunte men i dag ble jeg så provosert at jeg måtte reagerer. Skulle legge til i bukten på vest sida av Singløya. Hadde kjørt fra Havstensund da jeg fikk problemer med ankervinsj og fant det best og ikke fortsetter sørover. Men jeg og kona har hatt en fin uke på sjøen til nå. Da vi kom inn i bukta så lar jeg merke til to båter som lå på svei sammen. Her sett dem før. Den ene båten heter (av alle ting) «Pilsfjord» og gutta (voksne menn) om bord på begge båter liker å drikke og bråker høylytt uten å ta noe som helst hensyn til andre rundt seg. Om det er barnefamilier i nabobåten bryr dem seg ikke om. Men… kort fortalt så måtte vi abortere da vi skulle legge til. Mye vind far sida og en ankerkjetting som hengte fast i kassa gjorde det umulig. Kona sto på land og jeg måtte bakka ut, får opp anker og kjøre inn for å hente ho igjen. Hele tiden hørte vi rop og latter mot oss fra de to båtene. Rett og slett håning av oss begge to. Da kjørte jeg bort til disse idioter og sa hva jeg mente om oppførselen deres. Det ble noe gloser (på engelsk… klarer ikke banne på Norsk) om at de var idioter og skulle drar og ha seksuelt omgang med seg selv. Igjen.. Båten heter «Pilsfjord» Best å holde seg langt unna om du møter dem på sjøen. Redigert 5.Juli.2018 av PiperBill (see edit history) Sitér dette innlegget And always remember the wire should have a higher rating than the fuse as otherwise the wire becomes the fuse! Link to post
nomen Svart 5.Juli.2018 Link til dette innlegget Svart 5.Juli.2018 (redigert) Bra at de fikk høre hva du mente om slikt,og at du ikke bare dro stille vekk. Desverre hjelper det nok ikke for andre enn deg selv, slike idioter evner neppe å ta inn over seg at slik oppførsel ikke hører hjemme noe sted. Forresten bra at du deler nevner navnet på "idiotbåten" også, da vet vi andre hvem som ikke skal hjelpes ved brygga,eller hvem man skal legge seg ved siden av. Redigert 5.Juli.2018 av nomen (see edit history) Sitér dette innlegget Hold kjeft,når du snakker til meg! Link to post
Komodo Svart 5.Juli.2018 Link til dette innlegget Svart 5.Juli.2018 De gutta der slipper du nok uansett å treffe på brygga @nomen. De tilhører antagelig klanen som fast okkuperer og terroriserer enkelte plasser på Singeløya, Tordenskjoldsbukta osv. De kjører nok minimalt motor i løp av en sesong, da hver liter diesel betyr innhogg i pilsbudsjettet. Og det er slike nisser som gjør at noen av de aller beste naturhavnene (i forhold til å ligge trygt fortøyd i vind) har rykte på seg som festplasser som man bør holde seg unna hvis man vil ha ro på sjøen. Etter min mening er det disse festløvene og bråkmakerne som burde vært kjeppjaget vekk istedet! PiperBill skrev for 2 timer siden: Da kjørte jeg bort til disse idioter og sa hva jeg mente om oppførselen deres. Det ble noe gloser (på engelsk… klarer ikke banne på Norsk) om at de var idioter og skulle drar og ha seksuelt omgang med seg selv. Skulle likt å vært flue på veggen der Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
PiperBill Svart 6.Juli.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Juli.2018 Da jeg sa til kona at jeg skulle bort til dem så sier ho «Nei nei Bill ikke gjør det! Det er flaut og de gutta der kan være farlig!» men jeg mente det hadde vært flaut og bare dra i vei med halen mellom beina. Dessuten så tror jeg ikke de er så tøffe som de later som. Siste gang var de bak Ballen. Helt fult med båter med familier. Vi lå såpass langt unna at det ikke var til så stor sjenanse men likevel så hadde jeg lyst til å gå bort (på land) og snakke med dem. Synes det var rart at ingen andre gjorde det. Så plutselig dro de av stedet sent på kvelden. Må ha vært snakk om promillekjøring men hvem bryr seg om det når snuten er aldri å se på sjøen. Om det hadde vært tenåringer som festet og bråket så hadde det «nesten» vært akseptabelt men her er det snakk om voksne folk. De vet jævelig godt hva de holder på med og flere burde sier klart og tydelig fra. Sitér dette innlegget And always remember the wire should have a higher rating than the fuse as otherwise the wire becomes the fuse! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.