Buster-fan Startet 6.Juli.2018 Link til dette innlegget Startet 6.Juli.2018 Har behov for å sjekke kjølesystem. 5 skruer løsnet og underhuset beveger seg ca en tomme ned - men "henger" i et eller annet. Må jeg banke hardere eller må noe løsnes først? Flott om noen har gode råd. Sitér dette innlegget Link to post
hpso Svart 6.Juli.2018 Link til dette innlegget Svart 6.Juli.2018 (redigert) Buster-fan skrev for 4 timer siden: Har behov for å sjekke kjølesystem. 5 skruer løsnet og underhuset beveger seg ca en tomme ned - men "henger" i et eller annet. Må jeg banke hardere eller må noe løsnes først? Flott om noen har gode råd. Hei, Kjenner ikke denne motoren, men gear staget går vel ned til undervannshuset ? Flytter undervannshuset seg når du beveger gearhendelen ?? I såfall må du finne hvor du deler staget .... Lykke til... Hans P Redigert 6.Juli.2018 av hpso (see edit history) Sitér dette innlegget Hans Petter S.Olsen Gamle Fredrikstad Link to post
Geirviss Svart 6.Juli.2018 Link til dette innlegget Svart 6.Juli.2018 Motoren må stå i gir, det måtte i såfall min mariner efi! Sitér dette innlegget Link to post
Buster-fan Svart 31.Juli.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 31.Juli.2018 Takk for support! Fant ut av saken - overføringsstag festet i "toppen" med tverrpinne. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.