jtfidje Startet 7.Juli.2018 Link til dette innlegget Startet 7.Juli.2018 Hei! Her kommer nok et muligens dumt spørsmål - er det noen som kan fortelle meg hva den blå beholderen på bildet er som er koblet til ferskvannspumpen? Det har blitt montert ny motor i båten og jeg ser verkstedet har fjernet den. Sitér dette innlegget Link to post
Lars O Svart 7.Juli.2018 Link til dette innlegget Svart 7.Juli.2018 Ser ut som en akkuator, som hjelper til å holde trykket på vannet. Lars O Sitér dette innlegget Link to post
Whiskey Svart 7.Juli.2018 Link til dette innlegget Svart 7.Juli.2018 (redigert) Jeg har en tilsvarende, ikke helt sikker, men jeg tror det er en slags akkumuleringstank som fylles opp av trykkvannspumpa for å skape jevnere vannflyt i springen https://www.maritim.no/akkumulatortank-plast-1l#.W0CaKDM8yyU Redigert 7.Juli.2018 av Whiskey (see edit history) Sitér dette innlegget Baltic-pappa Link to post
jtfidje Svart 7.Juli.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.Juli.2018 Aha jeg forstår - litt rart de bare tok den bort da kanskje? Takk skal dere ha Sitér dette innlegget Link to post
fullfart Svart 7.Juli.2018 Link til dette innlegget Svart 7.Juli.2018 Det stemmer det de andre her sier...? Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 7.Juli.2018 Link til dette innlegget Svart 7.Juli.2018 Jeg ville heller lagt energi i å koble til Ladacen hvis jeg var deg. Akkumulatoren klarer du deg fint uten dersom du har en god pumpe Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
jtfidje Svart 7.Juli.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.Juli.2018 3 minutes ago, Komodo said: Jeg ville heller lagt energi i å koble til Ladacen hvis jeg var deg. Akkumulatoren klarer du deg fint uten dersom du har en god pumpe Hehe cross-tråd her! Mottatt Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.