Jonas.hauge Startet 8.Juli.2018 Del på Facebook Startet 8.Juli.2018 Har en Draco 23 med Volvo Penta aqad31a som ikke klarer mer enn 16-1800 rpm, etter det står svartrøyken og faller på turtall. Har byttet dieselfilteret, justert ventiler, kontrollert luftfilter, intercooler, dyser og nylig byttet til helt ny turbo. Var treg å få på plan tidligere men etter eg fylte 50 L avgiftsfri diesel har den ikke gått på plan og ikke over 1800 rpm, men normal gange i motor opp til den svarte røyken kommer. Noen som har noen gode ide’er?? Sitér dette innlegget Link to post Share on other sites More sharing options...
Windy37GM Svart 8.Juli.2018 Del på Facebook Svart 8.Juli.2018 Er det 2 filter? Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post Share on other sites More sharing options...
Jonas.hauge Svart 9.Juli.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.Juli.2018 Ja er to filter, begge er ny og kontrollert? Sitér dette innlegget Link to post Share on other sites More sharing options...
Windy37GM Svart 9.Juli.2018 Del på Facebook Svart 9.Juli.2018 (redigert) Turbotrykket, er det målt med manometer? BTW, den motoren har et tverr rør mellom turbo og intercooler. Der er det 2 gummipakninger, 1 på hver side. De kan krølle seg når man monterer ny turbo. Sjekk de Redigert 9.Juli.2018 av Windy37GM (see edit history) Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post Share on other sites More sharing options...
Jonas.hauge Svart 9.Juli.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.Juli.2018 turbotrykket er målt med manometer ja, uten utslag, o-ringene er ok, demontert og montert sammen igjen uten at det ble noe forskjell ? Sitér dette innlegget Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.