Jomes Startet 8.Juli.2018 Del på Facebook Startet 8.Juli.2018 Hei. Trenger litt hjelp. Ligger litt inne ved daftø resort på svai. Da ikke uten grunn. Motoren er british leyland. Skruer mellom gearkasse og Aksel har skrudd seg løs. Så pr nå har jeg klart fisket opp 3 av 4 skruer med mutter. Det er 4 skruer som forbinder gearkasse med aksel. Kan jeg kjøre bare med 3 skruer ? Eller må jeg komme meg til sentrum å få prøvd kjøpe skrue nr 4? Noe som kan skje med bare 3 ? Evnt hvor i Strømstad selger tomme skruer. 9/16 . Fortvilet!!! Sitér dette innlegget "Lykken med båt er omvendt proporsjonal med størrelsen". Link to post
soft Svart 8.Juli.2018 Del på Facebook Svart 8.Juli.2018 https://sleipnerab.se/ Kan vel ha noe du kan bruke, om det er skrue med mutter kan du kanskje bruke M14 bolt . Sitér dette innlegget Link to post
Ruby Svart 8.Juli.2018 Del på Facebook Svart 8.Juli.2018 Skrue&mutter nr 4 må vel ligge nedi der et sted og burde være mulig å få tak i....? De kan vel ikke ha forsvunnet ut av båten? Sitér dette innlegget Link to post
Jomes Svart 8.Juli.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.Juli.2018 Neida. Har fisket opp 3 stk med mutter av 4. Klarer ikke finne den fjerde. Kan jeg kjøre med 3? Sitér dette innlegget "Lykken med båt er omvendt proporsjonal med størrelsen". Link to post
Ruby Svart 8.Juli.2018 Del på Facebook Svart 8.Juli.2018 Jeg ville ikke gjort det. Klart..... hvis du kjører med lav belastning en kort strekning går det nok sikkert greit. Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 8.Juli.2018 Del på Facebook Svart 8.Juli.2018 Du får garantert null hjelp hos Sleipner. Prøv Axelsson Marin. Eller Jernia 15 min spasertur fra havna. Du må ikke kjøre rundt med 3 av 4 skruer. Kun nok til å liste seg opp til Strömstad. Har du ikke magnet og hyssing? Sitér dette innlegget Link to post
Lenasmartin20 Svart 9.Juli.2018 Del på Facebook Svart 9.Juli.2018 9/16 tommer tilsvarer 14,2 mm så jeg er ganske sikker på det går greit med en m14 skrue også. Sitér dette innlegget Link to post
Roger jo Svart 9.Juli.2018 Del på Facebook Svart 9.Juli.2018 Sjekk oppretting aksel motor før du skrur fast. Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.