EPB Startet 9.Juli.2018 Del på Facebook Startet 9.Juli.2018 (redigert) Har tatt ut giret på en Nord West 900. Lurer på hvilket verktøy en skal bruke for en for å demontere demperplate. Det er så trangt ved kanten at det ikke er plass for verken stjernenøkkel eller kopp. Redigert 9.Juli.2018 av EPB (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
torbi Svart 9.Juli.2018 Del på Facebook Svart 9.Juli.2018 Fikk du ut girkassen? Sitér dette innlegget Folkeparken 22, Saga 27 ac, Viksund 900 Futura. Link to post
EPB Svart 9.Juli.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.Juli.2018 Girkassen gikk grei, men det demperplaten som står mellom gir og motor som er problemet. Nå ser det ut som jeg slipper å ta den ut. Sitér dette innlegget Link to post
Ida Marie III Svart 9.Juli.2018 Del på Facebook Svart 9.Juli.2018 Mellom gearkasse og motor står svinghjul hus...regner med du har tatt av det også...ellers er det vel vanskelig og få av demperplaten som står på svinghjulet.. Sitér dette innlegget Link to post
torbi Svart 9.Juli.2018 Del på Facebook Svart 9.Juli.2018 Eg har lik båt som du har,EPB Hvordan gjorde du,laget liten løftetalje og heiser opp eller tok du ut bakover gjennom veggen .? Greit for meg å vite slik at eg kan gjøre det ved senere anledning hvis det skulle skjer noe med girkassa.. Sitér dette innlegget Folkeparken 22, Saga 27 ac, Viksund 900 Futura. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.