Jump to content

Nordsteam 2005


Gudrun

Recommended Posts

Ja da er nok et Nordsteam arrangement over. Og hvilke velkomst de aldrende skutene fikk på Bergen Havn!

Masse folk på kaiene som fikk se og høre de skutene som en gang bandt kysten vår sammen. Må si at det var fler enn meg som fikk en klump i halsen og en tåre i øyenkroken når steamen ble sluppet ut av fløytene....... Nostalgi til tusen.

Et par dager var oppmøtet litt mindre grunnet reinvær, men helgen var et folkehav uten like.

Håper på neste Nordstem i Bergen i 2010.

Link to post
Share on other sites

Worse fikk tatt turen inom de viktigste ... Oster og Bruvik. Førstnevnte ble satt i trafikk de5t året min farmor ble født, og tatt ut det året jeg ble født. Og satt i trafikk under steam det året min yngste datter ble født. Og i Osters opprinnelige karriere har hun transportert mine fortfedre utallige ganger mellom byen og heimagardane i Nordhordland.

 

Bruvik reiste jeg med med min farmor flere ganger til en lystelig og fredelig sommertilværelse på Holsnøy, på hytta hennes (som nå er min). Det var kjekt å være om bord igjen ... men skuta syntes å ha krympet litt siden sist ... :lol:

I've always been crazy, it has kept me from going insane.
vimpel_entusiast_signatur.gif

www.baatjuss.no  |  www.judiciumblawg.no

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...