Biam1 Startet 9.Juli.2018 Del på Facebook Startet 9.Juli.2018 Har en 5hk Mariner (mercury) hvor jeg ikke får strammet justeringsskruen som bestemmer hvor hard den skal være og svinge. Den som strammer stammen på motoren. Nå er den helt løs, og skulle gjerne ha strammet den opp litt. Problemet er at skruens gjenger/eller gjengene i motorstamme er gåene tror jeg.. Skruen er så løs at man bare kan dra den rett ut. Strammer ikke i det hele tatt. Noen quick fix/ erfaring her? Har ikke tid til å ta den på verksted nå! ;) Sikkert et ganske vanlig problem at denne stramme funksjonen blir slitt ut tenker jeg.. Sitér dette innlegget Link to post
Biam1 Svart 9.Juli.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.Juli.2018 Ingen ?! ? Sitér dette innlegget Link to post
Biam1 Svart 10.Juli.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 10.Juli.2018 ? ;) Sitér dette innlegget Link to post
Linea Svart 10.Juli.2018 Del på Facebook Svart 10.Juli.2018 Er gjengene borte kan en løsning være å bore opp å sette i løsgjenger som passer gjengene på skruen Sitér dette innlegget Link to post
Sjeldenutpå Svart 10.Juli.2018 Del på Facebook Svart 10.Juli.2018 Eg måtte sette helicoil (løsgjenger) i min. Året etter måtte eg kjøpe nye friksjonsplater innafor, dei var også dålege. Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
Biam1 Svart 10.Juli.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 10.Juli.2018 Sitat Takk, @Sjeldenutpå - Kan kanskje bruke noe slikt da? https://www.biltema.no/bil---mc/bilverktoy/bremseverktoy/gjengeverktoy/gjengereparasjonssett-2000022403 Sitér dette innlegget Link to post
Sjeldenutpå Svart 10.Juli.2018 Del på Facebook Svart 10.Juli.2018 Jepp :-) Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.