Jump to content

Ute etter ny plast snekke som er billig i drift budsjett ca 100k noen som har noe å anbefale

Botolaconny

Recommended Posts

Er ute etter en ny plast snekke som er billig i drift, men som er fin innvendig og utvendig og med en kabin foran evt en stikk cabin også og at sittegruppen bak kan gjøres om til solseng eller ekstra sove plass tenker rundt 23 - 25fot men det er bare å komme med forslag. Motor størrelse tenker jeg maks er sånn 70-80hk vil helst at den skal være så billig i drift så mulig. Så hvis dere har noe å anbefale eller noen personlige erfaringer så er jeg veldig interessert i det. 

Edit: budsjett er ca 100k men kan gå opp en maks 20k noe under 100k hadde vært veldig fint da. 

Redigert av Botolaconny (see edit history)

Jeg regner med at du ikke mener ny, men ny for deg, for bidsjett på 100 får du ikke noe nytt.

Scand Classic 25 er en romslig snekke. Den fåes i to utgaver. En med toalett helt akter og sittebenker på siden, da har man to stikksenger i cabinen og en sofa som kan gjøres om til seng. Andre verdjonen har u benk akter, da er toaletten i cabinen og tar bort den ene stikksengen. Marsjfart på disse er i området 7-8kn, og er billig å eie både i forbruk og vedlikehold/forsikring.

Er du ute etter en med mer fart har du Polar 770, litt dyrere i innkjøp.

Redigert av jørn (see edit history)

Hei.Nidelv 24 er jo en klassiker.Den kan du få meget pene eksemplarer av med nyere maskiner i til under 100tus.Forbruk ca 5 l pr time.Solid og god snekke.

Så er det jo Saga 27 som er en større båt med gode egenskaper.

Mange andre fine snekker også.Jeg vil anbefale deg å få fatt i en båt med nyest mulig"les beste" motor da det er hjertet i enhvær båt.

Båt med fjernkontroll

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...