Knallipadden Startet 10.Juli.2018 Del på Facebook Startet 10.Juli.2018 (redigert) Har en ny skjærgårdsjeep på hytten. Hvordan vasker man pleksiglass vindskjerm en uten å ripe den? Redigert 10.Juli.2018 av Knallipadden (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
PerUlv Svart 10.Juli.2018 Del på Facebook Svart 10.Juli.2018 (redigert) Mye ferskvann.... løs opp saltet uten berøring. Jeg impregnerte min med RainX. Det fungerte fint egentlig, men det varte ikke så lenge på Vestlandet. Redigert 10.Juli.2018 av PerUlv (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
TruTor Svart 10.Juli.2018 Del på Facebook Svart 10.Juli.2018 Som en digresjon så er det svært lett å polere opp igjen pleksiglass til å bli blankt og fint igjen. Sitér dette innlegget Link to post
JRK Svart 10.Juli.2018 Del på Facebook Svart 10.Juli.2018 Det hørtes jo bra ut TroTor. Og hvilke anbefalinger til polermiddel og poleringsprosess? Sitér dette innlegget Link to post
TruTor Svart 10.Juli.2018 Del på Facebook Svart 10.Juli.2018 JRK skrev 23 minutter siden: Det hørtes jo bra ut TroTor. Og hvilke anbefalinger til polermiddel og poleringsprosess? Mye produkter som kan brukes. Selv har jeg god erfaring med DA maskin og Scholl S20+ poleringsmiddel på medium hard pute. Forsiktighet utøves så ikke plexien blir for varm. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.