Jump to content

Hva heter den klipsen som sitter på powertrim-armen VP SX/DP-S?

Napoli

Recommended Posts

Jeg har styrt med powertrimen på Nimbusen, og klarte å brekke den klipsen (c-klips??) som settes på for å holde skiten sammen. Noen som vet hva den heter - og hvor det er lettest å få tak i den?

Windy 7800 // Ibiza 19 Sport Selva F100 // Musling 430 Yamaha 60 // GH 11 Deluxe Mercury Viking EFI 10(20) // Boston Whaler Supert Sport Limited 15 Yamaha F60

Takk - har nå sjekket Karl S. Hanssen og Maritim på Stoa, T.O Slettbøe i Sørlandsparken, Volvo Penta på Andøya og en haug med andre plasser. Det siste stedet jeg sjekket var på Marex på Fevik - de er min "lokale" VP-pusher, men pleier sjeldent/aldri å ha noe på lager, alt må bestilles. Det gjør de gjerne - og det går som regel raskt (men i mitt tilfelle denne gangen var to dager for lang tid). MEN - akkurat denne klipsen som du viser over her hadde de flust av på lager, så den ble hentet og kjøpt i går :) Den heter forøvrig "spårryttare" på VP språk, eller E-klips :)

Windy 7800 // Ibiza 19 Sport Selva F100 // Musling 430 Yamaha 60 // GH 11 Deluxe Mercury Viking EFI 10(20) // Boston Whaler Supert Sport Limited 15 Yamaha F60

Knurrbart skrev for 13 timer siden:

Ja slike klips får du også i sortimentboks på f.eks biltema. 

Det trodde jeg og - men de fra Biltema er for små. Det største klipset er 12mm, mens den på trim-armen er 18mm. Og så er det greit at de er syrefaste da...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...