Napoli Startet 10.Juli.2018 Link til dette innlegget Startet 10.Juli.2018 Jeg har styrt med powertrimen på Nimbusen, og klarte å brekke den klipsen (c-klips??) som settes på for å holde skiten sammen. Noen som vet hva den heter - og hvor det er lettest å få tak i den? Sitér dette innlegget Windy 7800 // Ibiza 19 Sport Selva F100 // Musling 430 Yamaha 60 // GH 11 Deluxe Mercury Viking EFI 10(20) // Boston Whaler Supert Sport Limited 15 Yamaha F60 Link to post
GjeEsp Svart 12.Juli.2018 Link til dette innlegget Svart 12.Juli.2018 Mener du seegerringen bak på bolten som holder sylinderene mot drevet? Om det er den har sikkert Karl S Hanssen på stoa noe som passer. Sitér dette innlegget Link to post
Napoli Svart 12.Juli.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.Juli.2018 Takk - har nå sjekket Karl S. Hanssen og Maritim på Stoa, T.O Slettbøe i Sørlandsparken, Volvo Penta på Andøya og en haug med andre plasser. Det siste stedet jeg sjekket var på Marex på Fevik - de er min "lokale" VP-pusher, men pleier sjeldent/aldri å ha noe på lager, alt må bestilles. Det gjør de gjerne - og det går som regel raskt (men i mitt tilfelle denne gangen var to dager for lang tid). MEN - akkurat denne klipsen som du viser over her hadde de flust av på lager, så den ble hentet og kjøpt i går :) Den heter forøvrig "spårryttare" på VP språk, eller E-klips :) Sitér dette innlegget Windy 7800 // Ibiza 19 Sport Selva F100 // Musling 430 Yamaha 60 // GH 11 Deluxe Mercury Viking EFI 10(20) // Boston Whaler Supert Sport Limited 15 Yamaha F60 Link to post
000 Svart 12.Juli.2018 Link til dette innlegget Svart 12.Juli.2018 Ja slike klips får du også i sortimentboks på f.eks biltema. Sitér dette innlegget Link to post
Napoli Svart 13.Juli.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.Juli.2018 Knurrbart skrev for 13 timer siden: Ja slike klips får du også i sortimentboks på f.eks biltema. Det trodde jeg og - men de fra Biltema er for små. Det største klipset er 12mm, mens den på trim-armen er 18mm. Og så er det greit at de er syrefaste da... Sitér dette innlegget Windy 7800 // Ibiza 19 Sport Selva F100 // Musling 430 Yamaha 60 // GH 11 Deluxe Mercury Viking EFI 10(20) // Boston Whaler Supert Sport Limited 15 Yamaha F60 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.