kipp36 Startet 10.Juli.2018 Del på Facebook Startet 10.Juli.2018 hei,denne begynner og bli sliten...Den er ikke så enkel å få tak i lenger,noen som har noen tips??? Sitér dette innlegget http://kipp36.123hjemmeside.no/181207437 Link to post
alphaman Svart 11.Juli.2018 Del på Facebook Svart 11.Juli.2018 Er det hull eller er den tett Sitér dette innlegget Link to post
nomen Svart 11.Juli.2018 Del på Facebook Svart 11.Juli.2018 Hør om Grenland radiator og sveis kan hjelpe deg, de er proffe på slikt. Sitér dette innlegget Hold kjeft,når du snakker til meg! Link to post
KongKing Svart 11.Juli.2018 Del på Facebook Svart 11.Juli.2018 Kontakt Tor Sneve i Bærum og hør om han har en liggende Sitér dette innlegget Link to post
Ronald Svart 3.August.2018 Del på Facebook Svart 3.August.2018 Hvordan gikk det? Jeg leverte i går min til sjekk og (antakelig) full overhaling hos Grenland Radiator & Sveis, avventer tilbakemelding på status og prisoverslag. Råtips er at full overhaling koster et sted mellom 5K og 10K for denne type veksler, time will show. Ellers har Davids Mekaniska i Gøteborg deler denne motoren. Alt er dog brukt, og ikke overhalt, så du handler litt på egen risiko. Men blir nok billigere enn full overhaling. Selv kjøpte jeg sirkulasjonspumpe der i fjor, gikk bra det. Fikk forelagt 4-5 pumper, og måtte selv plukke ut den jeg «følte» / kjente var best. Sitér dette innlegget Link to post
Martine29f Svart 3.August.2018 Del på Facebook Svart 3.August.2018 Heisan.Ligger noen på Finn.torget. Men det har du sikkert sjekket. Lykke til. Sitér dette innlegget Link to post
MYRA 23AC Svart 11.November.2018 Del på Facebook Svart 11.November.2018 Bygg om til rørkjøling under båten, bruk sirkulasjonspumpe a la bilmotor. Mye enklere og billigere kjølesystem. Selg den opprinnelige varmeveksleren og sirkulasjonspumpa. Det tjener inn mye av delene. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.