Jan thomas Startet 10.Juli.2018 Del på Facebook Startet 10.Juli.2018 Skal skifte navigasjons lyspære på en Yamarin 80 DC, men jeg skjønner ikke hvordan man skal få av deksel. Det står ingen ting om det i manualen, og har søkt på alt mulig på nettet. Finner ingenting, det er vel ikke bare jeg som er så dum at jeg ikke skjønner det? Er så redd for å ødelegge noe, alt som har med båt å gjøre koster jo flesk. :) Sitér dette innlegget Link to post
Eureka Svart 11.Juli.2018 Del på Facebook Svart 11.Juli.2018 Bilder av lanterna? Sitér dette innlegget Link to post
Jan thomas Svart 11.Juli.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.Juli.2018 Ja, her Sitér dette innlegget Link to post
Jan thomas Svart 11.Juli.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.Juli.2018 Så når jeg tok bilde at dette er Led fra Hella, og det er nok noe annet som er feil. her må det feilsøkes. Men takk for svar. Sitér dette innlegget Link to post
LM 605 Svart 11.Juli.2018 Del på Facebook Svart 11.Juli.2018 Ta en rask telefon til en Yamarin forhandler, så har vel de et svar å gi. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.