Malærn Svart 8.Mai.2021 Link til dette innlegget Svart 8.Mai.2021 Jeg har identisk problem og nesten identisk motor/drev. Kunne ønske meg informasjon om hva som ble konklusjonen og hva som ble utført for å utbedre. Sitér dette innlegget Link to post
Helge77 Svart 8.Mai.2021 Link til dette innlegget Svart 8.Mai.2021 Rensing av forgasser og choke Sitér dette innlegget Link to post
Malærn Svart 8.Mai.2021 Link til dette innlegget Svart 8.Mai.2021 Takk, da prøver jeg det. Båten har ligget i tre år uten tilsyn før jeg kjøpte den. Ca 60-70 liter bensin på tanken. Har etterfylt med 40 liter friskt drivstoff. Kan dette bidra til problemet? Sitér dette innlegget Link to post
Buster L Mercury Svart 8.Mai.2021 Link til dette innlegget Svart 8.Mai.2021 (redigert) Hvis du har råd, kjøp nytt innsug og en fireportet Edelbrock. Jeg har forsøkt begge og den forgasseren du har er skrot ift ny Edelbrock eller Holley. https://youtube.com/shorts/AlMVAPro9Oc Redigert 8.Mai.2021 av Buster L Mercury (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.