Jump to content

Vakuumventil


pinnebaat

Recommended Posts

Hei.

 

Gjer meg så fri at eg nyttar eit bilete frå Gerhard frå ein annan tråd (om dette må slettast, gje meg beskjed)

 

Bilde

 

Har no fjerna min gamle vacumventil, bytta til ein nyare frå Vetus, som ser ganske identisk ut med den som er avbilda her.

 

Det eg er usikker på, er om at utluftingsslangen ( den som heng rett ned på biletet) må gå under nivået til ventilen for å fungere skikkeleg.

 

På grunn av andre instalasjonar ynskjer eg å heve utløpsslangen ca 20 cm, deretter føre han slakt nedover mot akterpartiet på båten der eg koblar han saman med ein annan dreneringsslange.

Utløpet på slangen vil ligge ca 50 cm lågare enn høgaste punktet.

 

Synspunkt??

Link to post
Share on other sites

Vetusventilen finnes med og uten èn-veis ventil, men uansett så er slangen kun til for å dirigere de dråpene som unslipper til et egnet sted. Det er altså det samme hvor denne strekkes så lenge den har fri tilgang på luft. Berg-og-dal-bane legging bør unngås, for da kan du få væskelåser som ødelegger for funksjonen.

 

Hvis du har varianten med ventil så trenger du ikke slangen så lenge ventilen funker som den skal. Det er en lunefull sak, jeg har maken. Renses og fettes litt en gang i mellom.

 

Geir

Redigert av GeirKS (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Hei.

 

Prøvde Vetusventilen i dag. Har truleg den utan ventil - direkte til friluft.... Tenkte å montere med konstant fall på slangen, men for å nå tak i ein annan slange er det fristande å løfte ca 20 cm før fallet byrjar!

 

Prøvde motoren med denne ventilen i dag. Hadde planar om å fare på tur i morgon med slangen liggande i ei 1,5 liters brusflaske. Det viste seg at det kom ca 10 liter på 30 minutt...

Link to post
Share on other sites

Har du den uten ventil så dra lufteslangen opp i høyden, da rennner det vanligvis ikke ikke vann i den - med mindre du har stort mottrykk i kjølesystemet (tett/gjengrodde veklsere?).

 

Den andre slangen du kobler inn på må være slik at den lar luft gå tilbake til Vetusventilen, den må altså ha "fri tilgang" til luft.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...