HansT Startet 12.Juli.2018 Del på Facebook Startet 12.Juli.2018 Noen som vet hvor jeg kan få tak i nye topp bolter til en Ford 2715?helst i Telemark/Vestfold område,skulle helst hatt tak i ett nytt sett i morgen. Sitér dette innlegget Link to post
Roger jo Svart 13.Juli.2018 Del på Facebook Svart 13.Juli.2018 (redigert) Litt sent Dør til Dør med DHL eller kjørt til Bergen i går så, hadde du kunne startet hjemturen nå. https://www.kdtrading.no/kontakt det er en i Stavanger også husker ikke navnet, er det andre? TOPPLOKKSBOLT FORD 2700 SERIE U/SKIVE (1/2" UNC) Varenr. 2701E6067A Lager På lager Pris kr 365,00 TOPPLOKKSBOLT FORD 2700 SERIE M/SKIVE (1/2'' UNC) Varenr. 813F6065GAA-2715 Lager Bestillingsvare (5-7dager) Pris kr 205,00 Redigert 13.Juli.2018 av Roger jo (see edit history) Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
HansT Svart 13.Juli.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.Juli.2018 Hei. Takk for svar. Har sett disse,men å bruke 9000kr på bolter til en så gammel motor er vel kanskje litt i det meste laget. Så hadde håpet på å kanskje få tak i noen litt billigere,vis det er mulig.hehe. Sitér dette innlegget Link to post
Roger jo Svart 13.Juli.2018 Del på Facebook Svart 13.Juli.2018 Si ikke det, Forden i ferga Langesund /Helgeroa ble skiftet ut etter 84 000 timer da oljeforbruket ble for stort. Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
HansT Svart 13.Juli.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.Juli.2018 Joda sant nok det,men planen min er å bytte ut motoren om ikke så lenge,da den er litt for liten(etter min mening) til denne båten,så har ikke lyst til å bruke så mye penger bare for å kunne bruke den ut denne og kanskje neste sesong. At motoren vil kunne gå mange timer til er jeg ikke i tvil om,for motoren er jo egentlig i utrolig bra stand ellers. Men i en summer family 27 mener jeg at en burde ha rundt en 150-180hk for å ha en behagelig marsjfart på ett behagelig turtall. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.