Wesling94 Startet 13.Juli.2018 Del på Facebook Startet 13.Juli.2018 Kjøpt meg en yamaha 90hk for litt siden og skulle finne ut hvilken modell dette var, men har bare halve delen av serie nummeret. Men fant et nr på blokken. Kan jeg registrere dette noen plass og finne ut modellen? Sitér dette innlegget Link to post
Ida Marie III Svart 13.Juli.2018 Del på Facebook Svart 13.Juli.2018 Nr står på braketten på ene siden. Den er tall og bokstaver.. Siste bokstaven indikerer årsmodellen. Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart 13.Juli.2018 Del på Facebook Svart 13.Juli.2018 er det klistremerke eller skilt? p åde med skilt så er det stemplet inn en bokstav nede i hjørnet som angir byggeår. Se marinshopen.se ellers vil farge / dekor angi ca tidsrom Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
Wesling94 Svart 13.Juli.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.Juli.2018 Dette er klistremerket. Har serienummer men mangler bokstaven? Noen måte jeg kan finne dette ut på? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.