Jump to content

Wellcraft 27, hvor sitter bryteren til Whale - septikpumpe?

Christian7600

Recommended Posts

Hei! 

Har kjøpt en Wellcraft 27 som jeg stadig gjør utbedringer på. 

Fokuset er nå kommet til septiken. 

Denne kan også tømmes/suges opp selvsagt, men har en Whale pumpe. Kan imidlertid ikke finne noen bryter til denne! Tenkte å prøve å sette strøm på den direkte. 

Har også en spak hvor der velges overboard eller dockside, denne sitter fast, tør ikke ta i noe mer i frykt for å knekke hele greia... er det noe triks på denne spaken?

noen som har noen ide hvorfor pumpa ikke har bryter? (Ufullstendig montering kanskje??) 

8B5038C6-7287-4D89-ABBB-B8E37AB7B5C0.jpeg

56115FB4-5C35-421B-B28C-8ABED2307CC3.jpeg

Mye rart som har vært gjort i denne båten tror jeg.. Fulgt ledninger etter alle kunstens regler, den er koblet på - , men + henger i løse luften. Jeg koblet helt fra alt og satte den rett på batteriet og pumpa gikk og "guffe" kom ut.. i følge skiltet er det stengt på skrogside... enig.. men skiltet er montert opp-ned og også feil.. :clap::crazy:

Så blir å legge opp ny bryter og snu skiltet så det står riktig... men denne spaken bør vel kunne vri seg.. den sitter bom... 

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...