Christian7600 Startet 14.Juli.2018 Del på Facebook Startet 14.Juli.2018 Hei! Har kjøpt en Wellcraft 27 som jeg stadig gjør utbedringer på. Fokuset er nå kommet til septiken. Denne kan også tømmes/suges opp selvsagt, men har en Whale pumpe. Kan imidlertid ikke finne noen bryter til denne! Tenkte å prøve å sette strøm på den direkte. Har også en spak hvor der velges overboard eller dockside, denne sitter fast, tør ikke ta i noe mer i frykt for å knekke hele greia... er det noe triks på denne spaken? noen som har noen ide hvorfor pumpa ikke har bryter? (Ufullstendig montering kanskje??) Sitér dette innlegget Link to post
000 Svart 14.Juli.2018 Del på Facebook Svart 14.Juli.2018 Tja den er jo tilkoblet noe. Får følge ledningene da Sitér dette innlegget Link to post
Mix Svart 14.Juli.2018 Del på Facebook Svart 14.Juli.2018 Ja følg ledningene, det finnes nok en bryter. Men før du starter pumpa må du jo få fikset den 3veis ventilen, den er jo stengt mot sjø nå. Sitér dette innlegget Link to post
Christian7600 Svart 14.Juli.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.Juli.2018 Mye rart som har vært gjort i denne båten tror jeg.. Fulgt ledninger etter alle kunstens regler, den er koblet på - , men + henger i løse luften. Jeg koblet helt fra alt og satte den rett på batteriet og pumpa gikk og "guffe" kom ut.. i følge skiltet er det stengt på skrogside... enig.. men skiltet er montert opp-ned og også feil.. Så blir å legge opp ny bryter og snu skiltet så det står riktig... men denne spaken bør vel kunne vri seg.. den sitter bom... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.