cosmic Startet 14.Juli.2018 Del på Facebook Startet 14.Juli.2018 Startet imorges,og turtelleren reagerte ikke før turtallet gikk over 1000 -1200 omdr. Når jeg dro av gassen datt den til null når turtallet ble lavere. Noen som vet om dette ender med bytte av instrument? Sitér dette innlegget Link to post
.Snorre Svart 14.Juli.2018 Del på Facebook Svart 14.Juli.2018 Har du slått av instrument lys? Min turteller faller til 0 på tomgang hvis jeg gjør det... Har ikke orket å finne årsaken. Sitér dette innlegget Link to post
cosmic Svart 14.Juli.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.Juli.2018 Ikke umulig at så har skjedd. Skal undersøke ved neste oppstart. Takk. Sitér dette innlegget Link to post
cosmic Svart 27.Juli.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.Juli.2018 Så i en annen tråd at svinghjulsføleren ligger like under den ene sinkpluggen. Der var litt slapp kontakt,og i tillegg litt grønt etter saltvannssøl v/sinkbytte. Gjorde rent,strammet kabelsko og alt vel.Turteller fungert siden. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.