benna Startet 9.August.2005 Del på Facebook Startet 9.August.2005 Er inne å studerer kartet rundt Lyngør-området. Det ser for meg ut som om det skal være fine ankringsmuligheter i sundet mellom Askøya og Nautholmene. Jeg har imidlertid aldri lest om noen som har anbefalt dette stedet. Er det noen som har erfaring fra dette stedet? Sitér dette innlegget Link to post
boye Svart 9.August.2005 Del på Facebook Svart 9.August.2005 (redigert) Området du nevner er litt av en perle. Nå er det nok over 12 år siden jeg fartet på sørlandet (blitt svenskekysten på meg), men vi var alltid innom Nautholmene på veien. Det ser veldig grumsete ut på kartet, men det er satt opp en del uofisiselle staker som er greie å gå etter (var det før alle fall). Ta det pent med utkikk så garanterer jeg at du finner en plass du blir fornøyd med. Godt fiske på utsiden er det også. Redigert 9.August.2005 av boye (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.