Knallipadden Startet 15.Juli.2018 Del på Facebook Startet 15.Juli.2018 (redigert) Hvordan kontakter folk båtkyndige hvis man trenger hjelp til å fikse noe? Man har jo mitt anbud, men der er det bil og hus men ikke båt. Det er også mulig å legge ut på forumet her, men ikke alltid det er like god respons der. Redigert 15.Juli.2018 av Knallipadden (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Grand Banks jr Svart 15.Juli.2018 Del på Facebook Svart 15.Juli.2018 Kan evt prøve "Småjobber" på se Finn.no Be om referanse eller bilder av tidligere jobber. (Det ville jeg gjort i alle fall.) Sitér dette innlegget Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO) Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B Link to post
MegaTrondy Svart 15.Juli.2018 Del på Facebook Svart 15.Juli.2018 (redigert) Funker det med småjobber? Sist jeg la ut hjelp til å bytte skrog gjennomføring ble det stoppet fordi jeg måtte bruke autorisert mente finn. Hva med å henge opp lapp i marina? Redigert 15.Juli.2018 av MegaTrondy (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Grand Banks jr Svart 15.Juli.2018 Del på Facebook Svart 15.Juli.2018 Jeg har ikke prøvd selv. Det var et forslag. Varierer jo også med hva man skal få gjort med båten. Hvis det er gjennomføringer under vannlinjen så kan det jo være at forsikringsselskapet krever noen godkjenninger. Sitér dette innlegget Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO) Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B Link to post
Eika Svart 16.Juli.2018 Del på Facebook Svart 16.Juli.2018 Hva er det du skal ha gjort i båten og hvor er den ? Sitér dette innlegget Link to post
Pequod Svart 16.Juli.2018 Del på Facebook Svart 16.Juli.2018 Har selv lagt ut spørsmål om noen kan hjelpe meg med bytte av skroggjennomføring på småjobber hos finn.no - fikk aldri noen reaksjon fra Finn på det? Fikk noen som svarte også, han ene skulle ha fire ganger mer for jobben enn de de to andre skulle ha... Men det endte med at havnesjefen i båthavna tok jobben ettersom han driver et firma som holder på med slikt. Det vil si, jeg begynte med set selv, men innså at dette nok ikke var noe for meg, så han fullførte jobben... Sitér dette innlegget Båtblogg: Fra landkrabbe til sjøulk... Link to post
Knallipadden Svart 16.Juli.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.Juli.2018 Grønngylt skrev for 7 timer siden: Hva er det du skal ha gjort i båten og hvor er den ? Reparere fødepumpe. Askøy utenfor Bergen. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.