Jump to content

Tips og erfaringer rundt montering av badeplattform?


Hanto-24

Recommended Posts

Heisann,

 

Skal montere badeplattform på vår Hanto 24. Lurer på om noen her har erfaringer med det og hva jeg bør passe på?

 

Skal selvfølgelig bruke Tec7 til å tette med. Men noen som har en formening om støttestagene bør stå oppover elller nedover? Og hvor høyt over vannlinja bør jeg ha den? 

 

Setter stor pris på tips fra dere som har gjort det før :flag:

Link to post
Share on other sites

Du sier ikke noe om viljen type plattform du tenker bruke.... støpt plate eller teak og rør utgaven?

Se på bilder av polar 770 på nett eller Elvaro.  

Min mening...... 25 cm opp fra vann. Rør og teak utgaven. God trapp på midten.

støtter nedover uansett type......

Link to post
Share on other sites

10 hours ago, index said:

Tror ikke det. Men jeg har en kraftig flaks da, som tåler litt. Tror det er ca 30 cm ut på flapsen. 

 

Okei, min flaps er også ganske solid, kan fint stå på den hvertfall :giggle:

 

Hadde ikke riktig lengde på bolter i går, så da blir det endelig montering idag, vært på maskinforretningen å kjøpt nye :smash:

Link to post
Share on other sites

  • 1 år senere...

Hei Hanto-24. 

Jeg skal monter en multimarine plattform fra maritim på min Joda 24 tour nå til våren. Litt usikker på hvordan dette gjøres. Jeg har også lyst på å ha støttestag nedover. Har du noen bilder av staget under plattformen? Hvor mye over vannlinjen satte du plattformen? Brukte du store skiver på innsiden av skroget? Ellers noen gode tips på erfaringen du gjorde deg. :smiley:

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...