Mix Svart 17.Juli.2018 Link til dette innlegget Svart 17.Juli.2018 Max Mercury skrev On 17.7.2018 at 19.48: neste test om ikke graviditeten hjelper Vis hele sitatet Graviditeten ??? Det spørs hvor langt du er på vei. Link to post
Lars Martin Svart 17.Juli.2018 Link til dette innlegget Svart 17.Juli.2018 Har du ikke hørt at graviditet kan gi hard blære? Ship o'hoi Link to post
Max Mercury Svart 18.Juli.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.Juli.2018 DÆVEN!!! Hei igjen og her kommer Gladmeldingen. Etter 4 måneder med båt-drama fant jeg med deres hjelp ut at håndpumpa ligger feil vei nedover. Etter et nytt forsøk i dag med pumpen vertikalt opp ble blæren hard etter tre trykk og motoren startet ved første vri. Fire autoriserte Mercury-verksteder i Akershus fant ikke svar på dette, men derre klarte det i løpet av 2 timer - En hjertelig og stor takk!!! HELT KNALL! Det redder i hvertfall høsten for min båtsesong! Mvh MAX Link to post
Max Mercury Svart 18.Juli.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.Juli.2018 Lars Martin skrev On 17.7.2018 at 17.56: Hvis det ikke er mottrykk fra motorsiden, kan det være en ide og holde blæra så pila peker oppover. Er en veldig enkel tilbakeslagsventil i disse blærene. Vis hele sitatet Hei Lars Martin - Jeg skylder deg en flaske med vin :) Du løste saken! DÆVEN!!! Hei igjen og her kommer Gladmeldingen. Etter 4 måneder med båt-drama fant jeg med deres hjelp ut at håndpumpa ligger feil vei nedover. Etter et nytt forsøk i dag med pumpen vertikalt opp ble blæren hard etter tre trykk og motoren startet ved første vri. Fire autoriserte Mercury-verksteder i Akershus fant ikke svar på dette, men derre klarte det i løpet av 2 timer - En hjertelig og stor takk!!! HELT KNALL! Det redder i hvertfall høsten for min båtsesong! Mvh MAX Link to post
Max Mercury Svart 18.Juli.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.Juli.2018 Solseng skrev On 17.7.2018 at 19.32: Har opplevd at å holde blæren vertikalt har hjulpet. Iallfall enkelt triks å prøve før man går drastisk til verks. Vis hele sitatet TUSEN TAKK! Link to post
Bitteliten Svart 18.Juli.2018 Link til dette innlegget Svart 18.Juli.2018 Baatplassen på sitt beste ???? Link to post
Max Mercury Svart 18.Juli.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.Juli.2018 FANTASTISK! Link to post
Lars Martin Svart 18.Juli.2018 Link til dette innlegget Svart 18.Juli.2018 Bare hyggelig å hjelpe ? Ship o'hoi Link to post
ivar Svart 18.Juli.2018 Link til dette innlegget Svart 18.Juli.2018 hadde heller aldri tenkt på denne lille detaljen - skal sjekke i mårra hvor mye forskjell det er på min om blæra holdes ene eller andre veien Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
LM 605 Svart 19.Juli.2018 Link til dette innlegget Svart 19.Juli.2018 (redigert) ivar skrev On 18.7.2018 at 23.17: hadde heller aldri tenkt på denne lille detaljen - skal sjekke i mårra hvor mye forskjell det er på min om blæra holdes ene eller andre veien Vis hele sitatet Står i manualen på min Honda at blæra skal holdes vertikalt med pilen til motor "opp", når man pumper på denne. Redigert 19.Juli.2018 av LM 605 (see edit history) Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn