Jump to content

Blæra til bensinpumpe blir ikke hard. Mercury 125

Max Mercury

Recommended Posts

DÆVEN!!! 

Hei igjen og her kommer Gladmeldingen.

Etter 4 måneder med båt-drama fant jeg med deres hjelp ut at håndpumpa ligger feil vei nedover. Etter et nytt forsøk i dag med pumpen vertikalt opp ble blæren hard etter tre trykk og motoren startet ved første vri.

Fire autoriserte Mercury-verksteder i Akershus fant ikke svar på dette, men derre klarte det i løpet av 2 timer - En hjertelig og stor takk!!!

HELT KNALL!

Det redder i hvertfall høsten for min båtsesong!

Mvh MAX

Lars Martin skrev On 17.7.2018 at 17.56:

Hvis det ikke er mottrykk fra motorsiden, kan det være en ide og holde blæra så pila peker oppover. Er en veldig enkel tilbakeslagsventil i disse blærene.

Vis hele sitatet  

Hei Lars Martin - Jeg skylder deg en flaske med vin :) Du løste saken!

DÆVEN!!! 

Hei igjen og her kommer Gladmeldingen.

Etter 4 måneder med båt-drama fant jeg med deres hjelp ut at håndpumpa ligger feil vei nedover. Etter et nytt forsøk i dag med pumpen vertikalt opp ble blæren hard etter tre trykk og motoren startet ved første vri.

Fire autoriserte Mercury-verksteder i Akershus fant ikke svar på dette, men derre klarte det i løpet av 2 timer - En hjertelig og stor takk!!!

HELT KNALL!

Det redder i hvertfall høsten for min båtsesong!

Mvh MAX

hadde heller aldri tenkt på denne lille detaljen - skal sjekke i mårra hvor mye forskjell det er på min om blæra holdes ene eller andre veien 

Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...