Kæpten Startet 17.Juli.2018 Del på Facebook Startet 17.Juli.2018 (redigert) Har kjøpt en Mercury F 60 ELPT EFI 4 takt, men klarte å frakte den feil vei. Derav så er det rent noe olje inn i sylinderene, spesielt de to nederste 3 og 4. Har skrudd ut pluggene og kinnet den noen ganger. Noe er drenert ut. Spørsmålet er når jeg kan være sikker på at det er drenert nok? Redigert 17.Juli.2018 av Kæpten (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Kæpten Svart 18.Juli.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.Juli.2018 Ingen som har noen gode råd? Sitér dette innlegget Link to post
alphaman Svart 18.Juli.2018 Del på Facebook Svart 18.Juli.2018 Jeg har skyllet sylinderene med bensin og startet opp .det holder.ryker bra Sitér dette innlegget Link to post
Honduras Svart 18.Juli.2018 Del på Facebook Svart 18.Juli.2018 Så lenge motoren går rundt uten hydraulisk låsing og oljenivået på motoren er bra ville jeg bare kjørt en god tur. Det brenner rent. Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
Kæpten Svart 18.Juli.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.Juli.2018 Takk for svar begge to. Det løste seg. Jeg hadde pluggene ute og kinnet med motoren i litt forskjellig tilt. Etterhvert var den blåst relativt ren. Når det luktet og konsistensen nærmet seg kun bensin tok jeg sjansen. Renset pluggene, monterte og fyrte opp. Startet på første omslag, bittelitt røyk i 2 sekunder. Etter det har den malt som en katt. Happy days på sjøen! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.