Mimieg Startet 17.Juli.2018 Link til dette innlegget Startet 17.Juli.2018 Hvordan fikse det så snart som mulig?! Åååh så irrriteert ? Sitér dette innlegget Link to post
Honduras Svart 17.Juli.2018 Link til dette innlegget Svart 17.Juli.2018 Basert på tilgjengelig informasjon i tråden, ville jeg skrudd den på igjen.... Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
theppan07 Svart 17.Juli.2018 Link til dette innlegget Svart 17.Juli.2018 ??? Sitér dette innlegget Link to post
OddArild Svart 17.Juli.2018 Link til dette innlegget Svart 17.Juli.2018 Honduras skrev 14 minutter siden: Basert på tilgjengelig informasjon i tråden, ville jeg skrudd den på igjen.... ?? Sitér dette innlegget Link to post
Mimieg Svart 17.Juli.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.Juli.2018 75m dypt, ser ut som en skade der den skulle ha sittet. Vanskelig å få hjelp i juli? ?? Sitér dette innlegget Link to post
Fuglen Svart 18.Juli.2018 Link til dette innlegget Svart 18.Juli.2018 Ser 3 mulige løsninger på dette 1: Kjøp ny. 2: Ta dykkersertifikat. Noe dypt for en vanlig fritidsdykker, så her må du sjekke nøye først. Alt. 1 sikkert billigere og raskere. 3: Hør med en lokal reketråler om ikke dem kan ta noen hal i dette området. Sitér dette innlegget Link to post
John_Kr Svart 18.Juli.2018 Link til dette innlegget Svart 18.Juli.2018 Forsikring ---- kjøp ny, dette går under uhell. Sitér dette innlegget Kallesignal: LA9312 MMSI: 257048160 Link to post
Bigmac Svart 18.Juli.2018 Link til dette innlegget Svart 18.Juli.2018 Det kan dessverre skje. Kjøp ny, helst foldepropell. Løft opp båt og monter selv, så fremt du ikke vet om en dykker som kan propellmontering. Da får du også sjekket skade. Sjekk også med forsikribgsselskap, ny foldeprop til båten din er ca 15000,-. Å få tak i prop på 75m kan du helt utelukke. Sitér dette innlegget Link to post
Windy37GM Svart 18.Juli.2018 Link til dette innlegget Svart 18.Juli.2018 Som en mekaniker på gamle Vallø Motor sa når en kunde klaget over at ytterste propell hadde falt av: «Vel..... Det man ikke skrur fast........ Se; det faller av» Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
Windy37GM Svart 18.Juli.2018 Link til dette innlegget Svart 18.Juli.2018 Mimieg skrev for 11 timer siden: 75m dypt, ser ut som en skade der den skulle ha sittet. Vanskelig å få hjelp i juli? ?? Jeg tror det kan være lurere å spørre et verksted i nærheten enn å spørre internet i dette tilfellet. Lykke til! Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
Code0 Svart 18.Juli.2018 Link til dette innlegget Svart 18.Juli.2018 Windy37GM skrev for 1 time siden: Jeg tror det kan være lurere å spørre et verksted i nærheten enn å spørre internet i dette tilfellet. Lykke til! ...særlig når ingen vet hvor TS og propellen hennes befinner seg... innlegget fra TS er mer å oppfatte som et hjertesukk, egnet på sin FB-side f.eks. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.