KaiH89 Startet 18.Juli.2018 Link til dette innlegget Startet 18.Juli.2018 Halloen! Har noen ille sprekker i forbindelse med en idiot som har strammet til et ekstra motorfeste bakpå akterspeilet med for små skiver eller altfor stor kraft. Fineren på innsiden kjennes grei ut. Tenkte uansett og fikse dette skikkelig til våren. Fjerne ekstra motorfeste og lage et ordentlig akterspeil. Syns det er stygt med det opphøyde motorfestet. Speilet flekser minimalt når jeg hopper på motorfestet. Hva kan jeg gjøre her for at det skal se relativt greit ut og holde ut sesongen? Jeg ser at "toppflaket" har sluppet littegrann fra bunnen, det blir limt igjen med tvinger. Hadde håpet å slippe å ta båten opp av vannet (igjen) for å fikse dette. Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 19.Juli.2018 Link til dette innlegget Svart 19.Juli.2018 Tror jeg bare hadde fylt opp med glassfibersparkel her. Så blir det I det minste slett og vanntett. Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
KaiH89 Svart 19.Juli.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.Juli.2018 Takk index. Var ikke veldig langt unna det jeg tenkte på :) Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart 19.Juli.2018 Link til dette innlegget Svart 19.Juli.2018 (redigert) se jo ut som at det er delamineringer i overflata , så etterhvert må det nok fikses mer permanent, med å slipe vekk gelcoat og skadet laminat så man ser hvordan det ser ut under ville også fulgt med om det er bevegelser i speilet feks under manøvrering Redigert 19.Juli.2018 av ivar (see edit history) Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
KaiH89 Svart 19.Juli.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.Juli.2018 Takk for inspill, ivar. Skal ha dette i bakhodet :) Sitér dette innlegget Link to post
KaiH89 Svart 19.Juli.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.Juli.2018 Ser at det finnes både korthåret og langhåret glassfibersparkel. Hva egner seg best her? Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart 19.Juli.2018 Link til dette innlegget Svart 19.Juli.2018 langhåret er nok sterkest, men vanskeligere å jobbe med for å få det fint , dvs må regne med mer sliping Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
KaiH89 Svart 19.Juli.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.Juli.2018 Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.