Gjermund1 Startet 18.Juli.2018 Del på Facebook Startet 18.Juli.2018 Hei Har enn bensintank på båten min, og giveren er defekt. Måler ingen forskjell i motstand når jeg tester den. Med tank instrument som vist på bilde. Tror det hører til Yamaha kanskje. Men det står ingen ting om hvilke type det er. Hvilke tank giver er riktig til dette instrumentet. Når jeg kortsluttet ledningene ved tanken, går måleren til Tom tank. Og når det ikke er sammen viser den Full tank. Altså det går 2 ledninger til tanken. Er det da riktig med giver som er 0-180 ohm. Eller er det motsatt? Eller noe helt annet? Sitér dette innlegget Link to post
Havlengt Svart 18.Juli.2018 Del på Facebook Svart 18.Juli.2018 Ser ut for å vera eit Wema- instrument du har, -det systemet er 0-180 ohm. Sitér dette innlegget Link to post
Gjermund1 Svart 18.Juli.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.Juli.2018 Havlengt skrev 11 minutter siden: Ser ut for å vera eit Wema- instrument du har, -det systemet er 0-180 ohm. Supert, takk for raskt svar. Fungerer da alle givere som er 0-180 ohm? Sitér dette innlegget Link to post
Dinamo Svart 18.Juli.2018 Del på Facebook Svart 18.Juli.2018 180 ohm er 180 ohm, uansett kva givaren heiter Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.