ohb Startet 20.Juli.2018 Del på Facebook Startet 20.Juli.2018 Hei! Godset på oljetrykksbryter-huset sprakk da jeg skulle skru inn ny oljetrykksbryter. Denne kan visstnok ikke skaffes ny i følge www.yanmardeler.no. Ser ut som om jeg må prøve å skaffe en brukt, eller få maskinert en ny. Hvis noen vet hvor jeg kan få gjort en av delene, så nøl ikke med å svare. God sommer! Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 20.Juli.2018 Del på Facebook Svart 20.Juli.2018 En eller annen lokal bedrift som kan sveise og maskinere, lager en slik brakett. Ikke videre komplisert. Sitér dette innlegget Link to post
Snerken Svart 20.Juli.2018 Del på Facebook Svart 20.Juli.2018 Du kan prøve å ringe en Tor Sneve. Tlf: 91179189 Tror han har en del ting liggende til gamle ysb maskiner. Lykke til. Sitér dette innlegget Link to post
Adec 530 Svart 21.Juli.2018 Del på Facebook Svart 21.Juli.2018 Eller prøv jb weld kjemisk metall som nød repp. Har brukt det til å fikse sprekk i blokk på min marna. Holder godt vist det blir gjort riktig. Sitér dette innlegget Link to post
ohb Svart 2.August.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.August.2018 Det ble til slutt en aluminiumskloss, boret, pusset, saget, filet, gjenget og jeg vet ikke hva. Men det funker??? Sitér dette innlegget Link to post
Adec 530 Svart 3.August.2018 Del på Facebook Svart 3.August.2018 nice Sitér dette innlegget Link to post
Lazyjack Svart 3.August.2018 Del på Facebook Svart 3.August.2018 Det kaller jeg en meget kreativ og god løsning! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.