Jump to content

Lett tilgjengelig dieselfylling i indre Oslofjord.


Hallaron

Recommended Posts

Har hatt noen fine dager på svenskekysten, nå er vi på vei inn til Oslo for å levere leiebåten. P.g.a. uhell når jeg hoppa på land er mobiliteten min veldig redusert. Båten skal leveres med full dieseltank, hvor i indre Oslofjord er greit å fylle?

Maxi 95 1975 med Solé 25 mini 2004, Honwave T30-AE 2007 med Tohatsu 9,8 2005.

Link to post
Share on other sites

Ikke benet i gips (enda?), har ikke hatt noen til å se på det. Men foten er blåfiolett, dobbelt så tykk som den andre foten og ganske vond. Har med meg litt mannskap som kan hjelpe noe, men med uvant båt og umyndig mannskap hadde det vært greit om det var enkelt å komme til. Har alle kortautomat? Regner med å være inne ved 3 tiden i natt.. 

Maxi 95 1975 med Solé 25 mini 2004, Honwave T30-AE 2007 med Tohatsu 9,8 2005.

Link to post
Share on other sites

Lindøya er dyrt men lett å legge til. Har kortautomat. Kanskje litt sjø fra ferje og annet men bare bruk slakke liner og dytt fra hvis det kommer bølger.

 

Kongen er lun men trangt og også litt høy brygge såvidt jeg husker. Dyrt.

 

Oksenøya er billigst og har lav brygge, men må helt inn mellom 2 flytebrygger og det er litt trafikk der. Dog er det innerst i en lun vik så lite eller ingen bølger.

Link to post
Share on other sites

Solvik på Høvik og Kongen Marina ved siden av color line er betjente stasjoner hvor du ikke trenger å gå ut av båten om du forklarer problemet.

Ellers har du oksenøya marina på fornebu. Dette er en kortstasjon og du må gå 15 meter til korterminalen.

 

Ang benet ditt, så hadde jeg utifra det du beskriver prioritert å få sjekket dette som mulig. Mister du føligheten, så sett det på førstepri.

Helsa først.

 

Lykke til og god bedring :smiley:

Mvh. SAP

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...