Hallaron Startet 20.Juli.2018 Del på Facebook Startet 20.Juli.2018 Har hatt noen fine dager på svenskekysten, nå er vi på vei inn til Oslo for å levere leiebåten. P.g.a. uhell når jeg hoppa på land er mobiliteten min veldig redusert. Båten skal leveres med full dieseltank, hvor i indre Oslofjord er greit å fylle? Sitér dette innlegget Maxi 95 1975 med Solé 25 mini 2004, Honwave T30-AE 2007 med Tohatsu 9,8 2005. Link to post
Code0 Svart 20.Juli.2018 Del på Facebook Svart 20.Juli.2018 (redigert) Sjøsenteret i Drøbak har dieselautomat. Hvis du skal levere i Bærum så kan du tanke på Solvik. Kongen Marina om du skal til Frognerkilen. Har du beinet i gips trenger du vel hjelp uansett hvor du legger til. Redigert 20.Juli.2018 av Code0 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 20.Juli.2018 Del på Facebook Svart 20.Juli.2018 Oksenøya marina. Billig og bra diesel. Sjøsenteret i drøbak er flere kroner literen dyrer enn andre. Hvis ikke det passer, er det samme diesel og samme pris i Ullern Båtforening. Energi1?? Sitér dette innlegget Link to post
Hallaron Svart 20.Juli.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 20.Juli.2018 Ikke benet i gips (enda?), har ikke hatt noen til å se på det. Men foten er blåfiolett, dobbelt så tykk som den andre foten og ganske vond. Har med meg litt mannskap som kan hjelpe noe, men med uvant båt og umyndig mannskap hadde det vært greit om det var enkelt å komme til. Har alle kortautomat? Regner med å være inne ved 3 tiden i natt.. Sitér dette innlegget Maxi 95 1975 med Solé 25 mini 2004, Honwave T30-AE 2007 med Tohatsu 9,8 2005. Link to post
Faxen Svart 20.Juli.2018 Del på Facebook Svart 20.Juli.2018 Båthavna i Drøbak har billigere diesel enn Heitmann. Ellers har du Sætre. Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
Code0 Svart 20.Juli.2018 Del på Facebook Svart 20.Juli.2018 Hvor skal du, hvor mange liter ( om du skal fylle 30 liter så spiller ikke 2kr/l noen rolle). Drøbak båthavn er ikke enkel med foten ute av drift. Sjøsenteret ligger lunt og har lav flytebrygge, blir ikke enklere enn der, Sitér dette innlegget Link to post
Duppe Svart 20.Juli.2018 Del på Facebook Svart 20.Juli.2018 Lindøya er dyrt men lett å legge til. Har kortautomat. Kanskje litt sjø fra ferje og annet men bare bruk slakke liner og dytt fra hvis det kommer bølger. Kongen er lun men trangt og også litt høy brygge såvidt jeg husker. Dyrt. Oksenøya er billigst og har lav brygge, men må helt inn mellom 2 flytebrygger og det er litt trafikk der. Dog er det innerst i en lun vik så lite eller ingen bølger. Sitér dette innlegget Link to post
sap_2000 Svart 20.Juli.2018 Del på Facebook Svart 20.Juli.2018 Solvik på Høvik og Kongen Marina ved siden av color line er betjente stasjoner hvor du ikke trenger å gå ut av båten om du forklarer problemet. Ellers har du oksenøya marina på fornebu. Dette er en kortstasjon og du må gå 15 meter til korterminalen. Ang benet ditt, så hadde jeg utifra det du beskriver prioritert å få sjekket dette som mulig. Mister du føligheten, så sett det på førstepri. Helsa først. Lykke til og god bedring Sitér dette innlegget Mvh. SAP Link to post
quantumduck Svart 20.Juli.2018 Del på Facebook Svart 20.Juli.2018 (redigert) Har du prøvd å høre med utleier? Han fyller (eller kompenserer neste leietaker), du vippser, burde funke bedre enn shaky tillegging for begge parter. Redigert 20.Juli.2018 av quantumduck Android spellcheck (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.