Karlsenkystfiske Startet 21.Juli.2018 Link til dette innlegget Startet 21.Juli.2018 Hei! Tenker på å lage meg en sliteplate å ha under garn/line haleren, samt plater til å bygge meg en hydraulikkoljetank. Tips til hvor jeg burde henvende meg mtp kvalitet og pris? Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 21.Juli.2018 Link til dette innlegget Svart 21.Juli.2018 Regner med at det er rustfrie plater du tenker på (316L)? Det smsrteste er hvis du har noen bekjentskaper i en bedrift som driver med produksjon og har avtale med Norsk Stål e.l. De har store rabatter på slikt. Slipper du moms i tillegg har du enda en bonus Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Nemo Svart 22.Juli.2018 Link til dette innlegget Svart 22.Juli.2018 Lokale bedrifter er det beste stedet å spørre. Hvis du ønsker tips, er det fordel å fortelle hvor i landet du holder til. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.