Mortni Marex Startet 21.Juli.2018 Del på Facebook Startet 21.Juli.2018 Er det noen som har erfaring med Wallas safe flame. Vil ikke starte når det vises 12.5 v i solseller regulatoren. Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 21.Juli.2018 Del på Facebook Svart 21.Juli.2018 Jeg har 25 års erfaring med Safeflame. Da er det stor sannsynlighet at spenningen inn på selve Wallasen er mye lavere, gjerne pga. alt for tynne kabler inn til kokeapparatet. Mål med multimeter helt inne på tilkoblingen av kokeapparatet. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Wallas Service Svart 21.Juli.2018 Del på Facebook Svart 21.Juli.2018 Enig med Lars H. Det har også vært greit å vite hvilken modell Safeflame du har. Noen trenger mer strøm enn andre, men 12,5 V skal holde uansett. Sitér dette innlegget Wallas Service v/Rune Akerø. run-ak@online.no, tlf 900 18 209 "Jeg var et skolelys, men så gikk strømmen" Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.