skhauge Startet 22.Juli.2018 Del på Facebook Startet 22.Juli.2018 Hei. Nokon som har koblet dette før? Eg har i dag den enkle modulator men vil koble opp easy start som har lagt heime i 5-6 år. Er skjema i manual men eg har ikkje til nå funnet motivasjon til å studere detaljer. Kanskje noken som allerede kan dette. Sitér dette innlegget Link to post
I.M.S. Svart 23.Juli.2018 Del på Facebook Svart 23.Juli.2018 Bildet viser en fjernkontroll for start/stopp av varmer som også har en "timer" funksjon for start av varmer på ønsket tidspunkt opp til 7 dager frem i tid, og med mulighet for diagnoseavlesning. Du må fremdeles ha mini-regulator tilkoblet, alt. bytte ut denne med en Easy Start T, og tilkobling må gjøres i h t el-skjema for den aktuelle varmeren i monteringsveiledning. Normalt går varmer i opp til 60 min. ved påslag med fjernkontroll, men det er mulig den går kontinuerlig ved å sette punkt 6 i menyen til "of". Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.