Småbåtfører Startet 22.Juli.2018 Del på Facebook Startet 22.Juli.2018 Har akkurat kjøpt en 12 fot rib-jolle til junior, ny fra forhandler. Er noen år siden jeg eide båt sist og når jeg ser på registrering har jeg lagt merke til at det er ulike typer reg.nr. Kjenner de opprinnelige nr gjennom Redningsselskapets båtregister med tre bokstaver og tre tall. Men har også lagt merke til at mange båter også under 7m har et nummer som f.eks. ser slik ut: N3050579S. Noen som vet hvilket register dette er og evt. nettside jeg kan gå til for mer info? Sitér dette innlegget Link to post
trettiseks Svart 22.Juli.2018 Del på Facebook Svart 22.Juli.2018 Småbåtregistert er tre tall og tre siffer. Det andre er secumark sitt register, som forøvrig også er eid av redningsselskapet Sitér dette innlegget Link to post
Småbåtfører Svart 22.Juli.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 22.Juli.2018 Takk for info! Vil det da være slik at det holder å registrere båten hos Securmark, eller bør man gjøre begge deler? Hadde vært greit å få både id-merking og registreringsnr. på ett sted. Sitér dette innlegget Link to post
Furu Svart 22.Juli.2018 Del på Facebook Svart 22.Juli.2018 Ett register holder vel lenge, men det kan variere litt mellom forsikrings selskap, men ikke alle som krever registrert små båt. Synest personlig det er litt stiv års pris hos securemark, men det er sikkert bra greier Sitér dette innlegget Furuholmen & Scheen 1962 , Tornado 540 rib 2002 Skipsvrak i norge på google. Furuholmen28.com Link to post
Småbåtfører Svart 22.Juli.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 22.Juli.2018 Takk igjen, da skal jeg høre med begge og se hvem som er billigst. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.