haknuts Startet 22.Juli.2018 Link til dette innlegget Startet 22.Juli.2018 Hei. Har en KUS turteller fra Maritim som jeg ønsker å montere for min 2016 Yamaha F25. Turtelleren skal ha input fra motoren, men instruksjonene sier intet om hva slags input dette er. På Maritim.no står det "for dynamo". https://www.maritim.no/kus-turteller#.W1T8p4hx0-U Noen som kjenner dette instrumentet og/eller motoren som kan komme med forslag? Mvh Håvar Knutsen Sitér dette innlegget Bli med! Link to post
YngveKL Svart 23.Juli.2018 Link til dette innlegget Svart 23.Juli.2018 Påhengsmotor? Har du dynamo da da? Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart 23.Juli.2018 Link til dette innlegget Svart 23.Juli.2018 yamaha turtellerne henter signal fra lysspolen. usikker på om denne turtelleren vil funke på den motoren...? Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
haknuts Svart 23.Juli.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Juli.2018 YngveKL skrev 1 time siden: Påhengsmotor? Har du dynamo da da? Ja, ladespole eller generator om du vil. Tror forøvrig dette er std på Yamaha fom 9,9 (sport). Maritim sa dette var trivielt å få til, og det kan være. Hvis man vet hvordan... Sitér dette innlegget Bli med! Link to post
haknuts Svart 23.Juli.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Juli.2018 Fikk tak i servicemanualen. Pinne 5 på CDI-en (grønn) er utg til tachometer. Ohmet mellom denne og grønn kabel ut fra 703 kontrollboksen og det er samme. Målte DC på denne i går, men den har nok også en AC komponent. Melder tilbake når jeg får testet om det virker. Sitér dette innlegget Bli med! Link to post
haknuts Svart 24.Juli.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Juli.2018 Det virker :-) Sitér dette innlegget Bli med! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.