Wiskey Startet 23.Juli.2018 Del på Facebook Startet 23.Juli.2018 Hei, Noen her som vet hvor en kan få kjøp eller laget nye skinner til dørene på en NordWest 740 ? De som er original er sprukket og deler er falt av. Mener skinnene er i nylon?? Skulle også hatt de pakningene som er limt til skråget og som fungerer som tetting for dørene. Alle råd mottas med STOR TAKK :-) Sitér dette innlegget Link to post
Oldsmo Svart 15.Juni.2021 Del på Facebook Svart 15.Juni.2021 Wiskey skrev On 23.7.2018 at 12.16: Hei, Noen her som vet hvor en kan få kjøp eller laget nye skinner til dørene på en NordWest 740 ? De som er original er sprukket og deler er falt av. Mener skinnene er i nylon?? Skulle også hatt de pakningene som er limt til skråget og som fungerer som tetting for dørene. Alle råd mottas med STOR TAKK :-) Hei. Har du funnet noen løsning? Jeg har samme problem. Sitér dette innlegget Link to post
tebi Svart 4.Oktober.2022 Del på Facebook Svart 4.Oktober.2022 Ser plutselig denne tråden. Jeg har lik båt og ser at skinnen over toalettdør er sprukket. Jeg vil tro at et maskineringsverksted kan skaffe materiale og maskinere en lik profil. Bedre sent enn aldri? Sitér dette innlegget Link to post
Nord740 Svart 3.Juli.2023 Del på Facebook Svart 3.Juli.2023 samme problem her....noen som fant ut av dette ? Sitér dette innlegget Link to post
Bjarne R Svart 3.Juli.2023 Del på Facebook Svart 3.Juli.2023 Jeg fikk laget i teak(hardt trevirke) i samme dimensjon for ca 15 år siden, har fungert helt greit. Bjarne Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.