Fru Jacobsen Svart 2.August.2018 Link til dette innlegget Svart 2.August.2018 Lå en natt på Sand og så du lå der Marida, fin båt Sitér dette innlegget "Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe" D1 Link to post
Båtfru Svart 2.August.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.August.2018 Framtia skrev On 27.7.2018 at 22.39: Jeg ville i hvertfall tatt støynivå med i vurderingen, må jo bety mye for de som oppholder seg ombord så vel som for omgivelsene. Takk for tips, støynivå skal vurderes, mye å tenke på :) Bjørn Løvjomås skrev On 28.7.2018 at 7.54: Båten min er 94 modell. Tror det er en av de første med den nye stilen. Jeg synes akterdekket er ganske stort. Båten er jo 4.20 bred. Vi har vært 8 mann til bords bak der . Etter hva jeg har lest meg til så kom de i 94 ja. Dårlig med de til salgs ? Kark II skrev for 11 timer siden: Reknar med denne har dukka opp på radaren? https://www.finn.no/125359636 Det har du helt rett i, den er i kikkerten ;) Marida skrev for 9 timer siden: Denne er min og du er hjertelig velkommen for en titt i helgen Takk for det, du har skrevet med mannen, så vi skulle snakkes nærmere om å få komme å se til helga :) Vi er fortsatt på båtferie :) Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 2.August.2018 Link til dette innlegget Svart 2.August.2018 Hva slags båt har dere nå? Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Båtfru Svart 2.August.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.August.2018 Komodo skrev 1 time siden: Hva slags båt har dere nå? Har en Fairline corniche. Du må gjerne kjøpe den Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 2.August.2018 Link til dette innlegget Svart 2.August.2018 Nei takk, men jeg kunne godt tenkt meg båten til @Marida Fire lugarer er en for mye, men den siste kunne sikkert vært brukt til noe annet fornuftig, f.eks lagring av dykkerutstyr Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Marida Svart 3.August.2018 Link til dette innlegget Svart 3.August.2018 (redigert) Takk for det @Key Freak og @Fru Jacobsen Da snakkes vi til helgen @Båtfru Redigert 3.August.2018 av Marida (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 18.August.2018 Link til dette innlegget Svart 18.August.2018 Nå er vi spent @Båtfru Ble det noe handel? Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.