Dr Nelson Startet 24.Juli.2018 Del på Facebook Startet 24.Juli.2018 Havnet på en side om en treimpregnering som virker for godt til å være sant. Selv bruker jeg Høvelig Golden teak, men hvis dette fra Sioox holder det de lover er jeg ikke vond å be. Men produktet er litt dyrt, så hvis noen har erfaring (med det mener jeg over tid) med dette produktet er jeg evig takknemlig. Utdrag fra nettsiden... https://sioox.com/no/batliv/ ”Premium Trebeskyttelse Marin gjør overflaten vakker, naturlig gråhvit og gir en beskyttelse som holder i opptil 8 år. SiOO:X’ produkter for båten består av et trebeskyttelsesmiddel og et overflatebeskyttelsesmiddel som er lette å arbeide inn. Etter det behøves det bare en enklere årlig rengjøring som du kompletterer med en omgang ekstra overflatebeskyttelse” Sitér dette innlegget Link to post
Eureka Svart 24.Juli.2018 Del på Facebook Svart 24.Juli.2018 Årlig vedlikehold, men skal vare i 8 år? Sitér dette innlegget Link to post
Guest Avmønstret# Svart 24.Juli.2018 Del på Facebook Svart 24.Juli.2018 Dette kan minne om det man kan bruke på ubehandlet kledning på hus for å få frem det oksiderte og beskyttende laget kjappere. Er vel mest brukt på lerk. Husker nesten navnet.... En kan kjøpe det men en kan også greit blande det selv. --- Men samtidig, gråhvit teak, er vel i grunnen saltvannsskrubb det... Eller noe noe jeg ikke får med meg her? Sitér dette innlegget Link to post
Dr Nelson Svart 25.Juli.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 25.Juli.2018 Du tenker på Jernvitirol Pinkvin? Forskjellen her ligger at Jernvitirolen beskytter ikke noe, men Sioox gjør i følge selv. Reagerte også på at det skal vedlikeholdes for at det skal holde i 8år Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.