Jump to content

Vidunderprodukt? Noen som har brukt Sioox for teak?


Dr Nelson

Recommended Posts

Havnet på en side om en treimpregnering som virker for godt til å være sant.

 

Selv bruker jeg Høvelig Golden teak, men hvis dette fra Sioox holder det de lover er jeg ikke vond å be.

Men produktet er litt dyrt, så hvis noen har erfaring (med det mener jeg over tid) med dette produktet er jeg evig takknemlig.

 

Utdrag fra nettsiden...  https://sioox.com/no/batliv/

 

”Premium Trebeskyttelse Marin gjør overflaten vakker, naturlig gråhvit og gir en beskyttelse som holder i opptil 8 år. SiOO:X’ produkter for båten består av et trebeskyttelsesmiddel og et overflatebeskyttelsesmiddel som er lette å arbeide inn. Etter det behøves det bare en enklere årlig rengjøring som du kompletterer med en omgang ekstra overflatebeskyttelse”

Link to post
Share on other sites

Guest Avmønstret#

Dette kan minne om det man kan bruke på ubehandlet kledning på hus for å få frem det oksiderte og beskyttende laget kjappere. Er vel mest brukt på lerk. 

 

Husker nesten navnet.... En kan kjøpe det men en kan også greit blande det selv. 

---

Men samtidig, gråhvit teak, er vel i grunnen saltvannsskrubb det... Eller noe noe jeg ikke får med meg her?

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...