Båtamatør Startet 25.Juli.2018 Link til dette innlegget Startet 25.Juli.2018 Hei har en yamaha f115hk 2006 mod. Kjørte med den i går å den gikk som bare det helt til jeg kom til bryggen, da jeg skulle bakke virket noe rart den begynte å fuske. Satt den i gir å prøvde å akselere fremover da den ikke ville opp i turtall bare fusket i 30sek så stoppet den. Etter dette har jeg bare fått den til å tenne noen ganger så stopper den. Noen som har noen råd el tips om hva som kan være galt. På forhånd takk. mvh lite båtkyndig Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart 25.Juli.2018 Link til dette innlegget Svart 25.Juli.2018 (redigert) hørtes jo mest ut som at du har kjørt den tom for bensin. Men kan jo også være noe annet i bensinsystem - sjekk vannutskiller på motor samt filter/vannutskiller i båten om det er.. Sjekk pumpeblæra på slangen om du får pumpet opp trykk på den hva slags båt er det ? Redigert 25.Juli.2018 av ivar (see edit history) Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.