Jump to content

2 instrument på samme dieseltank. Hvordan koble?

Trophy

Recommended Posts

Om eg skal tenkja litt høgt her:

Ein tankgiver er ein motstand, som varierer med tankens fyllingsgrad. For å måla motstanden må der sendast ein strøm gjennom, noko som skjer frå instrumentet. Hvis du kobler sammen to instrument, sender begge strøm gjennom, og resultatet blir ei avlesing godt utenfor akseptabel feilvising. Ein brytar som blir satt til å velja kva for instrument som skal virka, har ogso ein liten motstand, denne vil variera med kvaliteten på brytaren, men bør halda feilvising innenfor det akseptable. Ein trykknapp ved kvart instrument, kan vel ogso vera eit forslag, då må du trykkja på knappen for å få avlesning, men ikkje begge knappane samtidig. Dette bør ogso halda feilvisning innenfor det akseptable. Husk ogso at tankmåler med instrument er laga for å vera billige, ikkje for veldig god nøyaktighet. Om du so vil ha to instrument som viser tankvolum samtidig, so ser ikkje eg annen løsning enn to givere.

Redigert av Dinamo (see edit history)

As you wrote you have tried already a signal selection switch. Should work in principle.

Is there a way to adjust the needle of the gauge because the resistance of the wire is of influence to the signal.

May selection of gauge is also possible by switching the Plus of the gauge .

gauges.PNG.2c4e671dd1709305dc53f6b9f9287447.PNG

bottom is usually not done because the gauges in the dashboard are connected to each other. but basically it is a compromise between selecting the sensor and powering the gauge.

Trophy skrev 30 minutter siden:

Siden eg no har 2 styreposisjoner med egen tenningsnøkkel, så kan eg kanskje styre dette med å ta pluss til instrumentet fra tenningsnøkkel ?

Kun et instrument av gangen skal vise tankvolum .

Instrumentet har ledning til pluss, ledning til minus og ledning til giver. Å ta pluss frå tenningsnøkkel slik at der er strøm til berre eit instrument, - eg klarer ikkje å rekna ut kva som då vil skje, dog trur eg at giveren får noka forbindelse til minus via instrumentet som ikkje er i bruk, og at det gir feilvisning. Kor stor feilen blir, er det umulig for meg å meina noko om.

Redigert av Dinamo (see edit history)
  • 6 år senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...