KongKing Startet 25.Juli.2018 Link til dette innlegget Startet 25.Juli.2018 (redigert) Hei Har i dag noen helt utrolig kålrabi-viskere på båten. Er vel en vanlig TMC-motor og ønsker å bytte viskerarm/viskere til noe mer robust som funker. Noen som har noen tips? Kk Redigert 25.Juli.2018 av KongKing (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Jannmar Svart 26.Juli.2018 Link til dette innlegget Svart 26.Juli.2018 (redigert) Anbefaler Roca W-12. Kraftig motor med selvparkering. (Høyre eller venstre side velges enkelt ved å vri på en skrue). Viskervinkel kan du regulere trinnløst fra 45 til 110 grader. To hastigheter. (jeg bruker kun 1 hastighet da jeg bruker de gamle bryterne som kun er av-på). Anbefaler også den tilhørende viskerarmen som har U-formet tupp, som gir et stødig feste til viskerbladet, og gjør at du kan benytte nær sagt alle viskerblader på markedet. Denne viskerarmen festes til motoren på en måte som gjør at den sitter godt og samtidig er enkel å demontere uten bruk av rå makt eller avtrekkerverktøy. Motoren er dessuten 100% vanntett. Redigert 26.Juli.2018 av Jannmar (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
KongKing Svart 26.Juli.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.Juli.2018 (redigert) Hei. Takk for tips, men jeg hadde ikke tenkt å bytte motorer (3stk), kun arm/blader. Passer de armene du nevner på en vanlig 16mm aksel? Jeg har denne er jeg ganske sikker på: Mvh KK Redigert 26.Juli.2018 av KongKing (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Napoli Svart 26.Juli.2018 Link til dette innlegget Svart 26.Juli.2018 Tror det skal passe - hvis ikke får man paralellarmer som passer greit til dine og. Jeg har god erfaring med vindusvisker fra Biltema. Sitér dette innlegget Windy 7800 // Ibiza 19 Sport Selva F100 // Musling 430 Yamaha 60 // GH 11 Deluxe Mercury Viking EFI 10(20) // Boston Whaler Supert Sport Limited 15 Yamaha F60 Link to post
Jannmar Svart 26.Juli.2018 Link til dette innlegget Svart 26.Juli.2018 KongKing skrev for 3 timer siden: Hei. Takk for tips, men jeg hadde ikke tenkt å bytte motorer (3stk), kun arm/blader. Passer de armene du nevner på en vanlig 16mm aksel? Jeg har denne er jeg ganske sikker på: Mvh KK De passer på 16mm aksel. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.