Sommerbåt scand Startet 25.Juli.2018 Link til dette innlegget Startet 25.Juli.2018 Trenger råd om hva jeg skal bruke som tetning mellom bunnventil å kran på kjølevannsinntaket,er litt usikker,stry er jo en vinner i mine øyne,men er vanskelig å komme til å få kraft til å teite opp skikkelig,noen forslag? Sitér dette innlegget Link to post
fabia Svart 25.Juli.2018 Link til dette innlegget Svart 25.Juli.2018 Stry og unipak er tingen Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 25.Juli.2018 Link til dette innlegget Svart 25.Juli.2018 Jeg pleier også å bruke det. Men hvis du sliter med å komme til kan du vaske gjengene rene med aceton og bruke locktite 577. Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Snikende skeptik Svart 25.Juli.2018 Link til dette innlegget Svart 25.Juli.2018 Loctite 55 er gull å bruke på slike steder, sitter det rester av gammel hamp/ stry bare fjernes det groveste av det med stålbørste og så de antall runder med "tanntråden" som står på boksen. Serv pleier jeg å legge på ca 10 til 20% flere runder bare for å få en bedre låsing med tråden over et større gjengeparti.. Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 25.Juli.2018 Link til dette innlegget Svart 25.Juli.2018 Ja, den er også fin. Forøvrig er det vel nå ca 150 tråder om akkurat dette som kan søkes opp og leses Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Snikende skeptik Svart 25.Juli.2018 Link til dette innlegget Svart 25.Juli.2018 (redigert) Prøvde å Google en tittel nå og måtte helt ned på femte resultatet før jeg fant noe båtrelatert, og så langt ned leser man jo ikke linker Forøvrig så er 55 kjempe kjekk for bruk i båt da den tåler varmt og kaldt vann, samt olje slik at man kun trenger den og ikke noe annet egentlig.. og så er det også renslig når man setter på lokket, kjedelig hvis det ser ut som om Rapunzel har klipt av seg alt håret i verktøyet Redigert 25.Juli.2018 av Olsen83 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Gew77 Svart 26.Juli.2018 Link til dette innlegget Svart 26.Juli.2018 Loctite 577 har jeg brukt på 3 båter nå, i tillegg til litt hjemmebruk. Har til nå tilgode å oppleve at denne har feilet (=lekkasje) noen gang. Amatørrørleggerens beste venn:) Sitér dette innlegget Følg vårt båtliv her: https://www.facebook.com/batlivet Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.