MR Swe Startet 26.Juli.2018 Del på Facebook Startet 26.Juli.2018 hei. begge målerne begynte gå i topp før noen dager siden og jwg vet det ikke er helt fylle.noen ide? Sitér dette innlegget Link to post
BØstrøm Svart 26.Juli.2018 Del på Facebook Svart 26.Juli.2018 Er vel slik at ved null motstand(målt i ohm) flyr nåla til topps. Tipper du har kortslutning på plussledning til givere. Sitér dette innlegget Link to post
Brigg Svart 26.Juli.2018 Del på Facebook Svart 26.Juli.2018 Om du har tank-givere av stavtypen kan det skje at flotøren setter seg fast i øvre posisjon. Da kan det hjelpe å banke forsiktig på toppen av giveren slik at flotøren løsner. Men når begge målerene går til topps samtidig er det mer sansynlig at det skyldes noe elektrisk som som BØstrøm skriver. Sitér dette innlegget Viksund 340 St. Cruz: Tre-roms fritidsbolig med to terasser og fleksibel beliggenhet. 2009 - 0000: Viksund 340 St.Cruz Fly m/VP D6-370/HS80AE 2003 - 2009: Halco 29 Offshore Fly m/VP 41B/290DP Link to post
MR Swe Svart 26.Juli.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 26.Juli.2018 tror det er noe jord / + feil her.. det som skjedde heromdagen var jeg skulke flytte jordkabel men så klart lykkades jeg komme innom plus og det smalt til..det jeg ser nå er at ankervinsjen opp/ned ikke virker og når jeg trykker på opp/ned hopper målerne til drivstoff. har målt hoved jord/pluss skinnerne og der er det strøm...samme med jord/pluss under instrumentbräden Sitér dette innlegget Link to post
MR Swe Svart 26.Juli.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 26.Juli.2018 Får 12.4 under instrumentbrädan men bare 11.3 til reglene bak vi ankervinsjen og fram til on/off opp/ned kontrollen framme. Borde det ikke være 12.4 der? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.