Aerton Hartwig Startet 26.Juli.2018 Del på Facebook Startet 26.Juli.2018 Vi har fått 3-fots syken og vil bytte båten i en Seaco 1030 men en av kandidatene har gjeldende motor. Jeg har googlet en hel del men klarer ikke å finne nok info om den til at jeg tør handle. Er det noen som kjenner til denne? er mest interessert i driftssikkerhet og enkel deletilgang dersom noe skulle gå galt(har hatt en del feil med vår KAD 43) Sitér dette innlegget Link to post
Aerton Hartwig Svart 27.Juli.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.Juli.2018 Har ingen vært borti denne motoren? Sitér dette innlegget Link to post
Autofil Svart 28.Juli.2018 Del på Facebook Svart 28.Juli.2018 (redigert) Redigert.. Svarte først som om dette var den gode gode gamle rekkesekseren men ser nå på annonsen at det nok er snakk om V8'en. Da melder jeg pass ;) Eneste jeg vet er at det er en marinisert versjon av motoren som bla.a sitter i Audi A8 Redigert 28.Juli.2018 av Autofil (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Aerton Hartwig Svart 30.Juli.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 30.Juli.2018 Ok, takk for det du vet - da er jeg ørlite klokere i alle fall Sitér dette innlegget Link to post
Sjøbliss Svart 30.Juli.2018 Del på Facebook Svart 30.Juli.2018 No news is good news? Hør med verksted eller sjekke på internasjonale forum? Sitér dette innlegget Hjemmeside: https://www.sbarmen.no/ "Sofia" Nor Star 350 HT, 2008 modell med D6-370 "Sobasa" Nidelv 300 Sport, 2007 modell med D6-350: Historisk Finn annonse Link to post
andersb Svart 30.Juli.2018 Del på Facebook Svart 30.Juli.2018 er det 4.2 R6 eller V8en vi snakker om? V8'en er moderne kul sak Sitér dette innlegget Link to post
Aerton Hartwig Svart 1.August.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.August.2018 Det er V8`ern vi snakker om ja. Jeg jobber i Møller Bil så tipper flere av mine kolleger kjenner motoren fra bilverden, men det er jo ikke det samme som en marinisert variant Sitér dette innlegget Link to post
Aerton Hartwig Svart 2.August.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.August.2018 Da fant jeg en test mot VP D6 og Yanmar. Den falt igjennom på støy, dreiemoment og toppfart dessverre Da leter jeg nok videre Sitér dette innlegget Link to post
andersb Svart 2.August.2018 Del på Facebook Svart 2.August.2018 Jeg har kjørt den i båt, og foretrekker den uten tvil over yanmar 6LP eksempelvis. D6'en er sedat, fin, dempet. Støynivå har mye med motorrom og hva den sitter i. D6 og denne v8en er vel eneste diesel motor med aggregat jeg hadde vurdert Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.