Jump to content

Hvilken propell passer til Suzuki 115 HK og 19"Ibiza


FirstFullFart

Recommended Posts

Eg har ein Suzuki 115 hk. 

Står i dag på ein alu propell med spesifikasjonar 9x14x21. 

 

Så har eg fått lånt meg ein stål propell med spesifikasjoner 14x3/4x19. 

 

Denne passar nesten. Den er har eit slags adapterhylse som gjer at den passar inn på aksling frå motoren, men montert så bygger den hylsa så mykje at eg ikkje får på mutter og splint.  

 

Dette er første gong eg skrur av ein propeller og eg kan ingenting om overganger og feste av propell på motor. 

Set pris på all hjelp og linking til aktuelt lesestoff. 

 

Kommentar fra moderator:
Slått sammen 2 like emner.

 

Link to post
Share on other sites

står det noe merke på den propellen du har lånt?   Høres u ttil at du må ha thrustskive av samme merke, tilpasset suzuki.    
Har selv en "Hustler" propell med slik utbyttbar hylse.  den ble levert med egen thrustskive som må brukes (org yamaha passer ikke) 

dimensjonene dine skal sikkert være 3 (blader)x14 (diameter) "x21" (stigning)  og  14 3/4" x 19" 

Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha

Link to post
Share on other sites

Takk for svar. 

Reknar med thrustskive er den skiva som ligg innerst på akslingen før propellen. 
Det følgde med ei slik. Den bygger om lag like mykje som den originale. 

Det ser ut som problemet er at den hylsa/adapteren. Den delen som vender ut har ein metallklump i enden. 
Mykje hade vore løyst om den var vekke.

 

Det er ein Viper propell. 

Link to post
Share on other sites

15327689617393082614078472307207.jpg.7902f4945595da59e1e31926d3e82db7.jpgEg har ein Suzuki 115 hk. 

Står i dag på ein alu propell med spesifikasjonar 9x14x21. 

 

Så har eg fått lånt meg ein stål propell med spesifikasjoner 14x3/4x19. 

 

Denne passar nesten. Den er har eit slags adapterhylse som gjer at den passar inn på aksling frå motoren, men montert så bygger den hylsa så mykje at eg ikkje får på mutter og splint.  

 

Dette er første gong eg skrur av ein propeller og eg kan ingenting om overganger og feste av propell på motor. 

Set pris på all hjelp og linking til aktuelt lesestoff. 

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...