FirstFullFart Startet 28.Juli.2018 Del på Facebook Startet 28.Juli.2018 Eg har ein Suzuki 115 hk. Står i dag på ein alu propell med spesifikasjonar 9x14x21. Så har eg fått lånt meg ein stål propell med spesifikasjoner 14x3/4x19. Denne passar nesten. Den er har eit slags adapterhylse som gjer at den passar inn på aksling frå motoren, men montert så bygger den hylsa så mykje at eg ikkje får på mutter og splint. Dette er første gong eg skrur av ein propeller og eg kan ingenting om overganger og feste av propell på motor. Set pris på all hjelp og linking til aktuelt lesestoff. Kommentar fra moderator: Slått sammen 2 like emner. Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart 28.Juli.2018 Del på Facebook Svart 28.Juli.2018 står det noe merke på den propellen du har lånt? Høres u ttil at du må ha thrustskive av samme merke, tilpasset suzuki. Har selv en "Hustler" propell med slik utbyttbar hylse. den ble levert med egen thrustskive som må brukes (org yamaha passer ikke) dimensjonene dine skal sikkert være 3 (blader)x14 (diameter) "x21" (stigning) og 14 3/4" x 19" Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
FirstFullFart Svart 28.Juli.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.Juli.2018 Takk for svar. Reknar med thrustskive er den skiva som ligg innerst på akslingen før propellen. Det følgde med ei slik. Den bygger om lag like mykje som den originale. Det ser ut som problemet er at den hylsa/adapteren. Den delen som vender ut har ein metallklump i enden. Mykje hade vore løyst om den var vekke. Det er ein Viper propell. Sitér dette innlegget Link to post
FirstFullFart Svart 28.Juli.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.Juli.2018 Eg har ein Suzuki 115 hk. Står i dag på ein alu propell med spesifikasjonar 9x14x21. Så har eg fått lånt meg ein stål propell med spesifikasjoner 14x3/4x19. Denne passar nesten. Den er har eit slags adapterhylse som gjer at den passar inn på aksling frå motoren, men montert så bygger den hylsa så mykje at eg ikkje får på mutter og splint. Dette er første gong eg skrur av ein propeller og eg kan ingenting om overganger og feste av propell på motor. Set pris på all hjelp og linking til aktuelt lesestoff. Sitér dette innlegget Link to post
Solseng Svart 28.Juli.2018 Del på Facebook Svart 28.Juli.2018 Spørs om ikke Viper-propellen er beregnet 4,75" gearcase/E-klasse motorer. Jeg tror ikke en slik propell vil passe, men er ikke 100% sikker. Sitér dette innlegget Link to post
glalaks Svart 30.Juli.2018 Del på Facebook Svart 30.Juli.2018 Jeg har solas hr titan til min Suzuki 140. Den passer rett på;) Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.