Karlsenkystfiske Startet 28.Juli.2018 Del på Facebook Startet 28.Juli.2018 Noen som har peiling hva som er "normal" bordtykkelse i yrkesfartøy(sjarker) av tre? Er det noen krav i f.eks nordisk/norsk standard for hvor tykk huden må være? Jeg spør fordi jeg skal montere en sliteplate under garnhaleren, og ønsker å bruk så lange og kraftige skruer som mulig, men uten å gå helt igjennom! Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 28.Juli.2018 Del på Facebook Svart 28.Juli.2018 Det kommer vel an på om sjarken er 18 eller 90 fot. Bor et lite hull og mål. Hullet blir uansett dekket. Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Hulda Svart 28.Juli.2018 Del på Facebook Svart 28.Juli.2018 Mellom 1- og 2,5 tommer. Avhenger også av treslag. Kjenner ikke spesifikke byggstandarder. Bare hva jeg har spikket på selv. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.