Jump to content

Erfaring med tube "Spice" fra SeaSea. Graver seg ned?


Andy2

Recommended Posts

Vi skulle prøve vår nyinnkjøpte tube av typen "Spice" fra SeaSea. Vi hadde lest at en trekantet tube var mer stabil enn en rund. Den er beregnet for 2 stk. Men med litt hastighet så grov den seg ned i vannet foran og tok inn vann som ble liggende. Når jeg slakket av farten løftet den seg i vannet igjen. Ungdommen ble skuffet da de forventet seg større fart. Men da blir det jo ubåt.

 

Brukte flyten beregnet for tube, og festet iht.  instruksjonene.

 

Noen andre med samme erfaring med samme tuben, eller er det en produksjonsfeil. Jeg skal kontakte SeaSea også.

Link to post
Share on other sites

Enig med tuben til Biltema. Drar seg rett ned når farten øker. Har forsøkt å få guttungen til å legge seg så langt bak som mulig, men samme resultat. Det var ring og ikke trekant. Har forsøkt med forskjellig lufttrykk, men er ubrukelig som tube. Kan brukes som badeleke.

Link to post
Share on other sites

  • 2 år senere...

Hei. Jeg løfter dette problemet med Wet'n fun Spice Tube som graver seg ned igjen. Noen andre som har kjøpt samme? Når forhandles den av flere, bl.a. Maritim også:

https://www.maritim.no/wetnfun-tube-spice

 

Det kan hende vi ikke har pumpet den hardt nok, men høyere fart...det er ikke enkelt, for da går den jo som en wobbler ned i vannet. de som sitter på tror de er i en ubåt. Kan hende det løser seg når vi får opp farten, men hvem vet...?

 

Noen andre med erfaring? Selve ringen har et stort trekk utenpå, som utgjør trekanten. Den fylles med vann og blir veldig tung.

Link to post
Share on other sites

Har ikke erfaring med de to tubene, men har ganske mye erfaring med å kjøre tube.

Alle tuber jeg noengang har kjørt har gravd seg ned om man ikke har hatt nok luft i dem, og ingen har gravd seg ned om man hadde nok luft. 
Ganske sikker på hva som er feil her ;)

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...