Wilding Startet 29.Juli.2018 Del på Facebook Startet 29.Juli.2018 Jeg har en Garmin 520s med innebygd antenne. Problemet med den er at den viser feil/unøyaktig fart. Når jeg kjører i 20 knop, kan den finne på å vise 50 kn. Er det noen innstillinger etc. som har noe med dette å gjøre, eller er det rett og slett en feil med plotteren? Kommentar fra moderator: Tittel redigert, var "Garmin kartplotter viser feil fart". Alle må vennligst lese reglene for titler før man poster. Utdrag: Av hensyn til brukervennligheten er det viktig at titlene beskriver emnet på en best mulig måte, den kan inneholde inntil 100 tegn. Skriv tittelen slik du ville formulert deg om du henvendte deg muntlig til en båtkyndig bekjent. Om det er relevant skal emnetittelen inneholde både produktnavn og beskrivelse av hva saken gjelder. Sitér dette innlegget Link to post
jørn Svart 29.Juli.2018 Del på Facebook Svart 29.Juli.2018 (redigert) Høres ut som du har fått stilt inn på km/t i stedet for kn. Om det ikke er det heller ville jeg oppdatert software, det finner du gratis på Garmin dine sider. Du trenger et tomt sd kort for det. Redigert 29.Juli.2018 av jørn (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Wilding Svart 29.Juli.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 29.Juli.2018 jørn skrev 3 minutter siden: Høres ut som du har fått stilt inn på km/t i stedet for kn. Om det ikke er det heller ville jeg oppdatert software, det finner du gratis på Garmin dine sider. Du trenger et tomt sd kort for det. Takk for svar. Jeg er helt sikker på at den er stilt inn på knop, og programvaren oppdaterte jeg nylig. Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 29.Juli.2018 Del på Facebook Svart 29.Juli.2018 Viser den korrekt innimellom, eller er det dobbelt så fort eller noe slikt som reell fart hele tiden? Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Wilding Svart 29.Juli.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 29.Juli.2018 Lars H. skrev 12 minutter siden: Viser den korrekt innimellom, eller er det dobbelt så fort eller noe slikt som reell fart hele tiden? Den viser aldri korrekt. Om den viser dobbelt så fort vet jeg ikke, men jeg ser i hvert fall ingen grunn til at den skal gjøre det Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 29.Juli.2018 Del på Facebook Svart 29.Juli.2018 Mener min hjerneløse Garmin kan vise miles/hr, knop, km/t. Menyen er svært utfordrende, lett å gå ut og beholde settingene, eller at de uforvarende endres. Sitér dette innlegget Link to post
Mulligan Svart 29.Juli.2018 Del på Facebook Svart 29.Juli.2018 Sett lenger tidskonstant i filteret. Sitér dette innlegget Link to post
Wilding Svart 29.Juli.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 29.Juli.2018 Mulligan skrev for 2 timer siden: Sett lenger tidskonstant i filteret. Kan du forklare en nybegynner hva det vil si? Sitér dette innlegget Link to post
KongKing Svart 29.Juli.2018 Del på Facebook Svart 29.Juli.2018 (redigert) Hadde samme problemet med en 720s i båten til min bror. Trodde det stod Kn (knop) på fart, men det stod kh (km/t). Fant endring i menyen (etter litt knot). Dobbeltsjekk det. kk Redigert 29.Juli.2018 av KongKing (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.