nordpolar Startet 30.Juli.2018 Link til dette innlegget Startet 30.Juli.2018 Jeg skal frakte en polar 20 fra Lillesand til Oslo og er på jakt etter et henger jeg kan leie til å gjøre jobben. Har funnet Nesbru tilhenger service, som har denne: http://respotilhenger.no/no/tilhengere/utvalg-tilhengere/232/2653/3161 Den er ikke tilpasset snekker, men har støttejern som kan monteres på. Er det noen som har erfaring med å frakte polarsnekke på en slik henger? Sitér dette innlegget Link to post
jørn Svart 30.Juli.2018 Link til dette innlegget Svart 30.Juli.2018 (redigert) Ikke helt svar på aktuell henger du skriver, men du kan jo sammenligne dette. Jeg har fraktet Polar 20 på en slik en: https://www.tysse.no/produkter/baathenger/baathenger-6257-1300kg/ Det er i alle fall helt uproblematisk, da Polar ikke har så dyp kjøl. Tysse har kort eller lang arm på krybba, jeg måtte bruke de lange. Redigert 30.Juli.2018 av jørn (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
nordpolar Svart 30.Juli.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.Juli.2018 Tusen takk! Du har ikke tilfeldigvis en slik Tysse henger du er villig til å leie - eller vet om et sted i Østlandsområdet der en slik henger kan leies? Sitér dette innlegget Link to post
LM 605 Svart 30.Juli.2018 Link til dette innlegget Svart 30.Juli.2018 nordpolar skrev 9 minutter siden: Tusen takk! Du har ikke tilfeldigvis en slik Tysse henger du er villig til å leie - eller vet om et sted i Østlandsområdet der en slik henger kan leies? Polarbåt, som firmaet heter i dag, har jo slike hengere for frakt av sine Polar 20/22. De holder til i Herre. Forhandler på Østlandet heter Grundvik marina, der burde de også ha passende henger. Kan sikkert få leie henger hos en av disse, hvis muligheten/beliggenheten er i nærheten. Fikk selv fraktet en ny Polar 20 i fra Skien i 2011 på henger i fra forhandler. Sitér dette innlegget Link to post
jørn Svart 30.Juli.2018 Link til dette innlegget Svart 30.Juli.2018 nordpolar skrev for 2 timer siden: Tusen takk! Du har ikke tilfeldigvis en slik Tysse henger du er villig til å leie - eller vet om et sted i Østlandsområdet der en slik henger kan leies? Beklager, men det har jeg ikke. Ser at mange leier ut oå finn.no, så du kan jo prøve det. Sitér dette innlegget Link to post
nordpolar Svart 31.Juli.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 31.Juli.2018 (redigert) jørn skrev for 14 timer siden: Ikke helt svar på aktuell henger du skriver, men du kan jo sammenligne dette. Jeg har fraktet Polar 20 på en slik en: https://www.tysse.no/produkter/baathenger/baathenger-6257-1300kg/ Det er i alle fall helt uproblematisk, da Polar ikke har så dyp kjøl. Tysse har kort eller lang arm på krybba, jeg måtte bruke de lange. ok, så alle disse hengerne kommer med både korte og lange armer? Redigert 31.Juli.2018 av nordpolar (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
jørn Svart 31.Juli.2018 Link til dette innlegget Svart 31.Juli.2018 Ja, kommer i korte og lange. Tror de lange er 30-30cm lenger enn de korte. Men selve målene på lange og korte husker jeg ikke. Sitér dette innlegget Link to post
nordpolar Svart 31.Juli.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 31.Juli.2018 jørn skrev 2 minutter siden: Ja, kommer i korte og lange. Tror de lange er 30-30cm lenger enn de korte. Men selve målene på lange og korte husker jeg ikke. Takk! Er dette ekstrautstyr eller sitter både de korte og lange armene fast på hengeren? Sitér dette innlegget Link to post
jørn Svart 31.Juli.2018 Link til dette innlegget Svart 31.Juli.2018 Det er to forskjellige sett, korte er standard, de lange må kjøpes ekstra. Sitér dette innlegget Link to post
nordpolar Svart 31.Juli.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 31.Juli.2018 supert, takk for info. Viser seg litt vanskelig å få takk i akkurat de ekstraarmene på kort varsel (forhandlerne jeg ringte hadde de ikke inne) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.