Edh1 Startet 31.Juli.2018 Del på Facebook Startet 31.Juli.2018 Har Raymarine E120 kartplotter. Får opp alarm med melding om "No data Source". Plotteren fungerer fint, men ekkoloddet har ikke fungert siden jeg overtok båten for 2 mnd siden. Jeg mistenker at alarmen sier at ekkoloddet ikke fungerer - noen som kan bekrefte eller avkrefte? Jeg må tidvis slå av plotteren da jeg ikke får bort alarmen på annen måte. Noen som vet hvordan jeg kobler ut dybdemåleren/ekkoloddet? (Om feilen ligger annet sted enn jeg innbiller meg så tar jeg gjerne imot gode råd:-)) Sitér dette innlegget Link to post Share on other sites More sharing options...
Bitteliten Svart 31.Juli.2018 Del på Facebook Svart 31.Juli.2018 Ekkoloddet har egen inngang/kabel på bakside av plotteren. Ta ut den så burde problemet være løst. Sitér dette innlegget Link to post Share on other sites More sharing options...
Edh1 Svart 31.Juli.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 31.Juli.2018 Takker, skal forsøkes:-) Sitér dette innlegget Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.