Jump to content

"No data Source" Raymarine E120 - hvor ligger feilen?


Edh1

Recommended Posts

Har Raymarine E120 kartplotter. Får opp alarm med melding om "No data Source". Plotteren fungerer fint, men ekkoloddet har ikke fungert siden jeg overtok båten for 2 mnd siden. Jeg mistenker at alarmen sier at ekkoloddet ikke fungerer - noen som kan bekrefte eller avkrefte?

 

Jeg må tidvis slå av plotteren da jeg ikke får bort alarmen på annen måte. Noen som vet hvordan jeg kobler ut dybdemåleren/ekkoloddet? (Om feilen ligger annet sted enn jeg innbiller meg så tar jeg gjerne imot gode råd:-))

 

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...